1/7

Prvi hrvatski Esprit monobrand store privukao brojna poznata lica

Kolekcije branda Esprit dizajnirane su za sve ljubitelje mode koji odjećom izražavaju svoju kreativnost i individualnost

Hrvatsko tržište postalo je bogatije za prvu samostalnu trgovinu branda Esprit, otvorenu u City Centeru one Zagreb West, koja donosi najnovije ženske i muške modne trendove čiji su atributi jednostavnost, svježina, autentičnost i ležernost. Esprit kolekcije inspirirane stvarnim ljudima već su osvojile brojne poznate ljubitelje mladenačkog, urbanog stila, među kojima i Andreu Andrassy, Ivanu Mišerić, Jelenu Glišić, Deana Pelića i Filipa Dizdara.

 | Autor:

Otvorenje nove Esprit trgovine proslavljeno je u duhu originalne kampanje #ImPerfect koja kroz zabavan i plesno obojen sadržaj prenosi važnu poruku o izražavanju osobnosti, pa su tako brojni okupljeni imali priliku uživati u atraktivnom plesu, energičnoj glazbi i maštovitim „savršeno nesavršenim“ slasticama kroz koje je idealno dočaran pozitivan duh Esprit modnog i plesnog pokreta.

 | Autor:

Brand Esprit na tržištu je prisutan od 1968. godine te donosi novi val mode kroz moto „WE WANT TO MAKE YOU FEEL GOOD TO LOOK GOOD“. Kolekcija za proljeće/ljeto 2016. koketira sa stilom 70-ih godina te boho elementima koji savršeno dočaravaju romantičan i slobodan duh branda. Kao trend aktualne sezone, Esprit izdvaja slojevito odijevanje: široki puloveri idealni su za kombiniranje s uskim haljinama, a široke veste sa svijetlim trapericama, dok su zvijezde nove kolekcije upečatljivi kombinezoni. Bogata Esprit ponuda obilježena je prirodnim materijalima i odgovornom proizvodnjom te kroz proizvode vrhunske kvalitete omogućava svim modnim zaljubljenicima da izraze svoju kreativnost i individualnost.

 | Autor:

Popularan američki brand nastao je u Kaliforniji, a danas je dostupan na 7800 prodajnih mjesta u više od 40 država. Poznat po mladenačkoj energiji i svježini, ovog proljeća nastavlja s kampanjom #ImPerfect, koja je prvi put uspješno predstavljena krajem 2015. godine. U novoj verziji se 12 potpuno različitih pojedinaca izražava kroz ples i legendarnu pjesmu iz 90-ih godina „Pump up the Jam“, prezentirajući zaigran i osoban odnos pojedinca prema modi.

 | Autor:

Uz prvu samostalnu trgovinu u Hrvatskoj, brand Esprit dostupan je u multibrand trgovinama Sportina, a uskoro se otvara i drugi Esprit monobrand store u City Centeru one Zagreb East. Širenje na regionalnim tržištima dio je strateških planova multinacionalne grupacije Sportina Group, koja do kraja godine planira otvoriti više od 40 novih prodajnih mjesta. 

Photo: None

Komentari 0