Kompanija Beauty & Pin-Ups angažirala ju je kao zaštitno lice svoje nove linije, a time je postala i prvi model s Downovim sindromom u takvoj kampanji
Kompanija za njegu kose Beauty & Pin-Ups za svoju je posljednju kampanju angažirala model s Downovim sindromom, 32-godišnju Katie Maede. Njene zaigrane loknice zaštitni su znak nove linije proizvoda brenda, naziva Fearless hair rescue Treatment. Ovo je prvi put da je zvijezda neke beauty kampanje osoba sa Downovim sindromom, a tvrka je ovim revolucionarnim i divnim potezom osvojila srca mnogih.
"Beauty & Pin-Ups je brend koji slavi snažne žene, a Katie je upravo jedna od njih", izjavila je direktorica kompanije te dodala kako je iz toga proizašao i naziv cijele linije - "Fearless" (neustrašiva). Katie je posao odradila poput prave profesionalke, a za medije je izjavila da je bilo "jako cool" biti dijelom Beauty & Pin-Ups obitelji.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.