Oskarovka Sophia Loren u kratkom reklamnom filmu za modnu kuću D&G pokazala je da godine ne mogu narušiti njenu ljepotu i status ikone
Nova reklamna kampanja modne kuće Dolce&Gabbana spojila je tri talijanska oskarovca: redatelja Giuseppea Tornatorea, skladatelja Ennia Morriconea i glumicu Sophiu Loren. Ovaj emocionalni i simbolični kratki film predstavlja novu D&G beauty kolekciju, Dolce Rosa Excelsa. U videu prekrasna 81-godišnja Sophia Loren glumi majku petero kršnih sinova koji joj pomažu obnoviti obiteljsku vilu.
Zadnji puta talijanska modna kuća surađivala je Loren u rujnu, kada je lansiran njen ruž za usne Sophia Loren No. 1. - Ona nam je vječna inspiracija- rekao je osnivač modne kuće, Domenico Dolce i zahvalio joj se na njenoj ljepoti i statusu ikone filmskog platna.Loren je započela svoju karijeru u Italiji davnih 1950-ih, a u šezdesetima je već stekla svjetsku slavu. Neki od njenih najpamtljivijih filmova su "Sve je počelo u Napulju", "Brak na talijanski način" i "La Ciociara", za kojeg je 1962. osvojila Oscara.
Loren je posljednja iz grupe starijih celebrityja koji su se pojavili u velikim modnim kampanjama, a ovaj trend je jako osvježavajuć. Nedavno smo vidjeli kampanju za Kate Spade s fantastičnom Iris Apfel, Saint Laurent angažirao je Joni Mitchell, a Helen Miren pojavila se u kampanji za L'Oreal. Modnu industriju često se kritizira za favoriziranje mladosti, pa ovakvim kampanjama žele pokazati da godine nemaju nikakve veze sa stilom.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.