1/19

Planeri koje želimo

O popularnosti Instagrama ne treba puno duljiti. Brojne zvijezde bilježe milijune vjernih pratitelja, koji s oduševljenjem prelistavaju njihovu svaku novu fotografiju, bilo da je riječ o selfiejima, hrani koju su ručali taj dan ili najnovijoj torbici koju su dobili. Fotografija govori tisuću riječi i svaki jezik, pa nimalo ne čudi da je Instagram medij naše generacije.

Naviknuti smo dijeliti stvari koje su nam bitne i koje nas vesele s online zajednicom, a upravo je tu činjenicu prepoznala Eli Novaković, mlada dizajnerica i autorica Acro Goal Achiever planera.

 | Autor: Mateja Vrčković Mateja Vrčković

To je prvi planer koji spaja tradicionalno offline planiranje i online motivaciju, putem kojeg korisnici mogu dijeliti svoje planove i ciljeve. S velikim brojem vjernih pratitelja na Instagramu, Acro planer i slogan „Across the goals“, potiču vas da svoje ciljeve i ostvarenja podijelite s ljudima oko sebe. Ovo je ujedno i prvi planer koji ima vlatitu video kampanju „Achieving your goals is our biggest one“ , koja je predstavljena na prošlotjednom predstavljanju nove kolekcije u Laubi čiji je autor Rene Batista.

U video kampanji smo željeli pokazati kako slavimo postignute ciljeve i koristimo Acro u stvarnom životu – veselimo se i slavimo s nama dragim ljudima. Svaki je cilj ostvariv ako vjerujete u sebe. To je poruka koju širimo i putem jake online zajednice koju smo okupili na profilu @acrossthegoals. Puno ljudi upravo putem Instagrama sazna za nas. To je vjerojatno zato jer je Acro jako fotogeničan zbog svojih veselih dizajnerskih korica, koje je također prepoznalo preko 50 ambasadora diljem svijeta uključujući  našu dragu voditeljicu Ivu Šulentić i Piu Muehlenbeck, osnivačicu poznatog brenda Slinkii“, poručila je Novaković.

 | Autor: Mateja Vrčković Mateja Vrčković

Mlada dizajnerica nedavno je predstavila treću kolekciju Acro planera, za koju su naslovnice kreirali međunarodni i domaći ilustratori Vedran Klemens, Petra Bartonkovà, Klasja Habjan, Lana Hudina, Marinko Mungić, Hana Tintor i Stjepan Jukić, a čitava kampanja sa ilustratorima bila je u rukama češkog marketing stručnjaka Karela Novotnya (Mindless). 

Više slika pogledaj u galeriji...

Photo: Mateja Vrčković

Komentari 0