Pamela se ponovno našla u ulozi modela za kampanju brenda Missguided i pokazala svima da je i dalje nevjerojatno zgodna
Pamela Anderson pružila nam je ultimativni povratak u devedesete u novoj kampanji brenda Missguided za proljeće/ljeto 2016. godine. U šarenoj kampanji, platinasta plavuša izgleda poput lutke te je i dalje nevjerojatno zgodna.
Definirala je generacije iz devedesetih, a da u 2016. još uvijek ima mogo toga za ponuditi, dokazala je u ovoj osnažujućoj kampanji koja je istovremeno jaka, seksi i ženstvena.
Divna Pamela je, na radost mnogih, u kampanji je pozirala i u jarko crvenom jednodjelnom kupaćem kostimu, baš poput onoga kakvog je nosila u Baywatchu.
Kao 48-godišnjakinja koja pozira za brend čiju odjeću kupuju djevojke od 18 do 30 godina, Anderson je održala lekciju svim mlađim modelima.
A izgledajući jednako dobro kao i kada je trčala pješćanim plažama na malim ekrnima, Pamela nas je natjerala da se iznova zaljubimo u nju, ali i u jednodjelne kostime. Za dodatnu dozu predivne Pamele pogledajte i video kampanju brenda Missguided.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.