Lider u eyewear biznisu, talijanski lifestyle brend Police, sa zadovoljstvom najavljuje brazilskog nogometaša Neymara Jr-a kao novog globalnog brand ambasadora za 2014.
Kao najpopularnije sportsko ime Lige prvaka i FIFA Svjetskog prvenstva 2014., suradnja Neymara Jr-a s Policeom obilježava udruženje dviju najvećih ikona sezone. Kampanju je snimio svjetski poznati fotograf Rankin, a prikazuje Neymara Jr-a kako prezentira novu Police eyewear kolekciju.
Ennio De Rigo, predsjednik eyewear kompanije De Rigo Vision Spa u čijem vlasništvu je i Police, o savezu kaže: ''Vrlo smo ponosni na novu i uzbudljivu suradnju s Neymarom Jr-om kao mladom, strastvenom i talentiranom zvijezdom u svom području: svojim maverick stilom utjelovljuje Policeov DNA kao nitko drugi“.
Neymar Jr. kaže: ''Za mene je zadovoljstvo i čast biti novi globalni ambasador za Police. Iznimno mi se sviđa njihov stil i naočale su modeli koje osobno koristim. Snimanje je bilo vrlo ugodno i nadam se da ćemo imati uspjeha s obiteljskim biznisom“.
Nastao 1983., talijanski brand se pojavio u važnom periodu kada su se sunčane naočale transformirale iz jednostavnog modnog dodatka u modni izričaj. Tijekom 1990-ih, Police je postao pravi fenomen sa svojim plavim zrcalnim lećama: planetaran i pionirski uspjeh koji je sve do danas ostao zaštitni znak branda. Tijekom godina, Police je razvio bogati lifestyle koncept, koji sada uključuje parfeme, satove, nakit, kožne dodatke i odjeću.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.