Visoko estetizirani, pročišćeni vizuali nove kampanje Charlie designa, uvode nas u jedan novi svijet u kojem ima mjesta za snove,gdje je sve fluidno i sve moguće. Predivan spoj mekanih formi i neobičnih struktura, kontrast mekog i krutog, prozirnog i punog - stvara neponovljivu modnu priču pod imenom "The time of innocence".
Potpuno bijela kolekcija rađena je do svile, organdija, pamuka i kože. Komadi se s lakoćom daju kombinirati. Narušena je s crnim gumenim detaljima koji daju savršen balans cijeloj priči. Veliki svijetlo sivi printevi s fotografijama iz prijašnjih kampanja aplicirani su na haljine, tunike, sakoe te djeluju pomalo nestvarno, a retro - avangardni štih tipičan za Charlie estetiku u potpunosti je zastupljen na novi način.
Kompletna nova Charlie priča, snažno je oživljena dream-teamom: za fotografiju je zadužena Mare Milin s asistentom Zvonimirom Ferinom, make up Ana Rajić, Hair Studio Mila, Ana Čala. Sinergija sa snimanja jasno se iščitava s fotografija, kampanja je rađena bez fotoshopa, što je u današnje vrijeme prava rijetkost.
„Sve fotografije su snimljene na moj omiljeni način, tehnikom snimanja u ogledalu, s malom dubinskom oštrinom, malo dužom ekspozicijom, meko i fluidno, dok čvrstinu fotografijama daje jedan lirski chiaro-scuro. Moja ideja kampanje bila je odnos između dviju žena: sućut, razumijevanje, empatija, sestrinstvo, način na koji blizanci osjećaju jedan drugoga. Bez inhibicija, nešto iskonski.Poze su jednostavne, normalne i bez forsiranja. Važna je emocija. Djevojke na fotografijama su savršeno razumjele moje upute. Na snimanju su izgledale poput jezerskih nimfi koje se izvijaju u vodi, pokreti su im bili meki i spori. Imala sam osjećaj da kroz staklenu pregradu promatram neku podvodnu scenu: povijuše i trave, sirene ili neka čudesna jezerska bića.Fotografije nisu retuširane, jedina intervencija na njima su rad na kontrastu, te na odnosima svjetla i sjena“ izjavila je Mare Milin.
U galeriji pogledajte ostatak fotografija za novu kolekciju Charlie Design...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.