Povodom nadolazećeg Schwarzkopf Cro A Porter-a, koji će se održati od 23. do 26.10., u prostoru Zagrebačkog Velesajma, snimljena je kampanja Teo P. za Mak.
Ova splitska modna kuća s tradicijom dugom više od 25 godina prepoznatljiva je po odjeći za poslovne i samosvjesne žene, a u takvom duhu je i najnovija kolekcija koju će predstaviti na ovosezonskom Schwarzkopf Cro A Porter-u.
Modna kuća Mak stvara modu koja je bezvremenska, modu koja nije određena trendom već modu koju žene mogu nositi i danas i za deset godina jer elegancija i klasika nikada ne izlaze iz mode.
Teo Perić, koji posljednjih godina dizajnira za modnu kuću Mak, inspiraciju za novu kolekciju pronašao je u ženskoj snazi i Eviti Peron kao jednoj od najfascinantnijih ženskih povijesnih ličnosti. Nova kolekcija nosi naziv Eva i ponudit će izgled za hrabre i moderne žene koje su uvijek spremne otići u nepoznato.
Upravo Evita Peron uvijek je probuđivala znatiželju i pomicala granice onoga što se smatralo ženstvenim. Bilo da je riječ o ženskoj intuiciji, neukrotivoj znatiželji ili njezinoj neočekivanoj snazi da uvijek čini ono sto se od nje najmanje očekuje modna kuca Mak ovom kolekcijom izražava eleganciju u svoj njezinoj prekrasnoj raskošnosti.
Prilikom izrade ove kolekcije Teo Perić inspiriran je i samim materijalima koji kao da su iz prošlih vremena, koji svojim uzorcima daju dašak nekadašnjeg glamura.
Bez obzira čime bio inspiriran Perić nikada ne radi modni kompromis i svojoj modnoj viziji uvijek je ustrajan do kraja. U ovoj kolekciji naglasak je na teksturi, a to naglašava upotrebom različitih materijali poput pliša, vune, šišanog krzna i svile.
U galeriji detaljnije pogledajte fotografije iz kampanje...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.