Dugačkim nizom impresivnih talenata, koji uključuje manekenstvo, sport, kodiranje i filantropiju, ohrabruje generaciju žena širom svijeta da postižu više i pomiču vlastite granice...
Mlada mankeneka, Karlie Kloss, već neko vrijeme svojim osjećajem za modu, ali i sportskim sposobnostima, ohrabrujuje današnje snažne, svestrane žene u svladavanju izazova i postizanju maksimuma u svim životnim područjima.
"Osoba sam koja uvijek teži iskorištavanju svake prilike, i nikada ne radim kompromise kada su u pitanju stvari koje volim - posebice moda i tjelovježba", izjavila je Kloss komentirajući najnoviju suradnju s poznatim sportskim brendom, adidasom.
Riječ je o kampanji adidas by Stella McCartney koja obuhvaća asortiman posvećen visokointenzivnim treninzima u dvorani.
"Karlie je istinska adidas by Stella McCartney žena. Ona ima tu jedinstvenu energiju koja pokreće druge bez obzira je li ispred kamere ili sama sebi postavlja izazove u dvorani ili na stazi, istodobno izražavajući svoj osobni stil. Presretna sam što je baš ona lice jesen/zima 2016 kolekcije, ona nadahnjuje i osnažuje novu generaciju žena u postizanju njihovih ciljeva bez kompromisa", rekla je Stella McCartney.
Uz inovativnu ClimaLite tehnologiju, koja se primjenjivala pri izradi ove kolekcije, koža će ostati suha tijekom intenzivnih treninga, a dizajn upotpunjen grafičkim linijima, neonskim bojama i detaljima u leopard uzorcima nudi beskompromisni stil pri tome omogućavajući i maksimalni učinak prateći tijelo u svim pokretima u radijusu od 360 stupnjeva.
S druge strane, pri izradi kolekcije za trčanje korištena je Adizero tehnologija koja nudi ultra lagani osjećaj na koži poboljšavajući rezultate trkača.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.