Nova kampanja Brainstorm by mm

“Kada ne znam što odjenuti, onda nosim čipku”, jednom je izjavila Carine Roitfeld, slavna stilistica, bivša urednica francuskog izdanja magazina Vogue, ikona stila i jedna od najutjecajnijih žena svijeta mode. Upravo su slavna Francuskinja i čipka – šupljikavi ručni rad iz doba renesanse – bili nadahnuće za zimsku kolekciju brenda Brainstorm by mm.

Kolekcija “Lace&Leather” sastoji se od kožnatih narukvica na koje su našivena čipkana slova (Lace&Leather Letter), čipkana srca (Lace&Leather Love), čipkani tabletić (Lace&Leather Merlo) i čipkani leptiri (Lace&Leather Butterfly).

 | Autor: Goran Matijašec Goran Matijašec

Nakon velikog uspjeha s kožnatim trakama 3u1 (narukvica, remen i držač za naočale) s ispisanim stihovima pjesme “Prijateljice” i riječi “Ljubav” na 10 svjetskih jezika, za koje su ambasadorica bile glazbena zvijezda Severina i top model Helena Šopar, Brainstorm by mm i dalje ostaje vjeran kožnatoj galanteriji i prijateljskim suradnjama. Čipka u kombinaciji s kožnatim narukvicama kolekcije “Lace&Leather” dala je cijeloj priči romantično-rokerski štih, a zaštitno lice je atraktivna Splićanka Viktorija Đonlić Rađa, supruga i majka, bivša missica i pjevačica s istančanim ukusom za modu.

 | Autor: Goran Matijašec Goran Matijašec

Nova kolekcija napravljena je u limitiranoj ediciji, a narukvice po cijeni od 300 kuna dostupne su u Croatian Design Shopu “TakeMeHome” u Tomićevoj ulici 4 i Nicolas Concept Storeu u Vlaškoj ulici 8 u Zagrebu te buticima Karla u Splitu, Rijeci i Dubrovniku.

U galeriji detaljnije pogledaj fotografije...

Photo: Goran Matijašec

Komentari 0