Alduk Bridal linija vjenčanica od 2013. godine oduševljava ženstvenim i bezvremensko lijepim vjenčanicama, ali jednako tako i prekrasnim fotografijama koje prate svaku kolekciju.
Nova bridal kolekcija donosi vjenčanice za sezonu proljeće/ljeto 2016., a fotografije koje ju prate potpuni su estetski zaokret od dosadašnjih modnih kampanja s Alduk potpisom. Čiste, pomalo futurističke, no jednostavno lijepe i maksimalno upečatljive fotografije naglasak stavljaju upravo na Alduk vjenčanice i ruše stereotipe o tome kako bi bridal kampanje trebale izgledati.
"Kada na putu stvaranja naiđete na intrigantnu kreativnu energiju poput Alduka, potreban je tek djelić sekunde da se snaga njegove intimne ideje pretvori u inspiraciju koja oslobađa vizije. Fina kompleksnost slojeva tila, mekanih tekstura čipke i minucioznog veza, animirani gracioznim pokretima modela, razvili su profinjeni, imaginarni dijalog oko kojeg je izgrađena 3D scenografija. Na taj je način stvoren krhki, apstraktni mise-en-scene koji evocira dizajnerov lajtmotiv – dekor dalekog istoka uhvaćen u fotografskom eksperimentu modernih, a opet poetično dramatičnih okvira za Aldukov minimalistički couture", izjavili su Decker+Kutić.
Na svakoj od osam fotografija jasno su vidljivi prekrasni materijali, posvećenost detaljima i minuciozna izrada ručno i po mjeri izrađivanih vjenčanica.
"Želio sam kampanju koja će na neočekivan i poseban način predstaviti nove vjenčanice. Minimalizam i Japan osnovna su ideja koju je fotografski dvojac Decker+Kutić reinterpretirao na svoj originalan i moderan način koji svakako ruši barijere u smislu modne fotografije. Vjerujem da će ova kampanja izazvati divne reakcije i da će nova ljepota Alduk Bridal linije doći do punog izražaja", kaže dizajner Ivan Alduk.
Nova kolekcija vjenčanica već je dostupna za probu u dizajnerovom showroomu u centru Zagreba uz prethodni dogovor termina. Izrada po mjeri te probe na kojima se svaki detalj dovodi do savršenstva dio su stvaranja Vaše idealne vjenčanice s Alduk potpisom koja ima cijenu od sedam do devet tisuća kuna. Mlada Ivona Bevanda iz Talia Model agencije ponovno blista kao zaštitno lice ove priče. Mihaela Dodić kreirala je make-up, a Ksenija Martinović Krpan za Keune Akademiju napravila modernu i gejšama inspiriranu frizuru.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.