Prije pjevačice Nicki Minaj mislilo se da će Lady Gaga teško dobiti stilsku konkurenciju. No, njenom pojavom situacija se promijenila. Svojim šarenim i otkačenim stilom Nicki plijeni pozornost gdje god se pojavi.
Uz pomoć njega sjedi u prvim redovima vodećih modnih tjedana, a dizajneri poput Donatelle Versace i Riccarda Tiscija rado za nju stvaraju custom made kreacije. Najnovija suradnja je ona između sportskog brenda adidas, točnije adidas Originals čije je Nicki novo zaštitno lice.
„Sjećam se svojih prvih adidas tenisica, bile su basic u crno-bijeloj boji. Nedavno sam u Madonninom spotu provela sate i sate u adidas wedges tenisicama. Kontaktirala sam brend i trenutno su to moje najdraže cipele koje nosim na turneji. Dobivaš visinu, ali i udobnost tenisica“, komentirala je pjevačica.
Iz početnog oduševljenja rodila se suradnja koja je predstavljena u kampanji za jesen 2012. pod nazivom „Adidas is all in“. U spotu pjevačica je u društvu drugih ambasadora – dizajnera Jeremy Scotta, pjevača Sky Ferreira, hip hop zvijezde Big Seana, korejske pop senzacija 2NE1 i NBA MVP Derrick Rosea. U spotu ujedno čujemo i Nickinu pjesmu.
„adidas me pitao imam li neku stvar koja bi pasala uz novi spot. Poput brenda, pjesma „Masquerade“, predstavlja zabavu. I pjesma i brend su inspirativni i imaš osjećaj kao da trčiš utrku. Sve se vrti oko borbe, pobjede i želje za pobjedom bez obzira što radiš. Kad su čuli pjesmu, zaljubili su se u nju“, objasnila je Nicki Minaj.
U nastavku pogledajte najnoviju adidas Originals kampanju...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.