Native sadržaj

Modna priča za našu Zemlju

U povodu Dana planeta Zemlje, 22. travnja, pokrenulo smo projekt Modna priča za našu Zemlju sa željom da obilježimo taj dan, ali i kontinuirano osviještavamo potrebu očuvanja našeg planeta. U cilju da zajednički ukažemo na važnost održivog načina života u čemu i fashion sustainability ima važnu ulogu, pridružio nam se i Sport Vision. 

Kako klimatske promjene postaju sve prisutnija stvarnost, postalo je očito da nešto treba promijeniti u načinu na koji proizvodimo i konzumiramo svoju odjeću. Brza moda i odjeća koja je loše napravljena i dizajnirana da se odmah zamijeni, više ne dolaze u obzir. Mnogi su se potrošači prebacili na kupnju ekološki osviještenije odjeće, ali velika je odgovornost i na tvrtkama da iskorače.
U The North Faceu priroda je u središtu svega što rade i neprestano inoviraju svoje postupke kako bi bili što održiviji, a brand Nike sve više pažnje privlači Move to Zero kampanjom koja za cilj ima očuvanje životne sredine i borbu protiv klimatskih promjena. adidas se obvezao da do 2024. godine prijeđe na upotrebu 100% recikliranog poliestera, da smanji emisiju štetnih plinova za 30% do 2030. godine, dok do 2050. nastoji kao kompanija postići klimatsku neutralnost.


I brend New Balance se već neko vreme nalazi u jedinstvenoj sustainable misiji, koja ima za cilj da do 2030. godine, korištenjem biorazgradivih materijala u dizajnu proizvoda i prelaskom na obnovljive izvore električne energije, doprinese zaštiti i očuvanju životne sredine. Reciklirani poliester i perforirana koža su, prema mišljenju stručnjaka brenda, dva najveća pokretača klimatskih utjecaja. Perforirana koža zato što smanjuje utjecaj na životnu sredinu, a naročito na kompletan lanac prehrane, dok reciklirani poliester doprinosi redukciji korištenja fosilnih goriva.

Donosimo modni editorijal sniman u rascvjetalom Botaničkom vrtu i modne izloge inspirirane s 4 elementa: zemljom, zrakom, vodom i vatrom. 

 

Photo: None

Komentari 0