Native sadržaj

Manje priče, više istine: Zašto nove generacije biraju brendove koji ne glume

  • Umorne smo od lažnog savršenstva i sve više tražimo istinu, jednostavnost i realnost jer nam transparentnost danas vrijedi više od bilo kojeg filtera.
  • Želimo konkretne vrijednosti, a ne prazne slogane i obećanja bez pokrića.
  • Vjerujemo da iskrenost postaje nova snaga jer kada nešto zaista valja, ne treba ga uljepšavati.

Pogled na sve oko nas zamagljen je lažnim savršenstvom. Savršena koža, savršeni osmijeh, savršeno posložene fotografije na društvenim mrežama. Sve pod filterom, sve navodno spontano, sve uvijek bolje i ljepše nego stvarnost. Reklame nas većinom uvjeravaju da sreća dolazi u pakiranju proizvoda i da će nam život biti smislen kada kupimo ono što još nemamo ili sebe izmijenimo tako da bismo bile bliže nekim izmišljenim idealima ljepote.

Čini se da se stav prema onome čemu vjerujemo počinje polako mijenjati, odnosno sve se jasnije vidi da su nam dosadila uljepšavanja i želimo jasnu i realnu sliku, ne trebaju nam jeftine parole i pretjerivanja. Današnje generacije traže istinu. Ako brend tvrdi da mu je stalo, želimo vidjeti dokaze. Ako nešto obećava, želimo da to i isporuči. Sve ostalo postaje samo još jedna priča bez pokrića.

 | Autor: Pexels Pexels

Transparentnost je novi luksuz

U svijetu gdje se sve može izglancati do besvijesti, iskrenost djeluje gotovo radikalno. Već prilično izlizana riječ autentičnost, iako polako gubi svoje značenje u internetskom svijetu, u stvarnosti, njeno pravo značenje i vrijednost rastu. Kada je nešto kvalitetno i radi, onda tome ne trebaju milijunske reklame ili cijela svita glumaca da bi prenijeli poruku, korisnici vrlo brzo prepoznaju ono što je zbilja onakvo kakvim se i predstavlja. 

Ljudi žele vidjeti stvarne procese, stvarne ljude i stvarne vrijednosti. Brendovi koji to shvate, oni koji ne glume ni lažno prijateljstvo ni lažnu empatiju, osvajaju publiku. Telemach je jedan od rijetkih koji svojom komunikacijom ne podcjenjuje inteligenciju svojih korisnika.

U svijetu u kojem svi stalno pokušavaju uljepšati stvarnost, Telemach je odlučio igrati po svojim pravilima, onima iskrenosti i jednostavnosti. U njihovoj novoj kampanji nema preuveličanih slogana, a poruka je jednostavna: Telemach korisnicima daje ono što im stvarno treba, bez uljepšavanja i glumatanja. Kvalitetna optika, pouzdan pokućni internet i EON trio paketi, bez muljanja!  Sve jasno, sve transparentno, bez praznih parola, samo dobra ponuda koja radi ono što kaže.

 | Autor: Pexels Pexels

Kada nešto valja, ne treba ga uljepšavati niti komplicirati. Upravo zato korisnici koji cijene stvarnu vrijednost, bez pretvaranja i marketinških trikova, prepoznaju Telemach kao brend kojem mogu vjerovati i kojem ostaju vjerni.

Photo: Pexels

Komentari 0