Native sadržaj

Beauty Garden predstavio TFIT u Hrvatskoj

  • U zagrebačkom studiju Ko:Ke, Beauty Garden predstavio je TFIT, korejski make-up brend poznat po filozofiji 'no make-up' make-upa koja ističe prirodan sjaj i jednostavnost.  
  • Chef Cheolhui Lee pripremio je kreativne zalogaje, dok je make-up artistica Silvija Bradić demonstrirala kako proizvodi pristaju svim tipovima kože, naglašavajući svjež i prirodan izgled.
  • TFIT je dostupan uz popust u Beauty Gardenu, a brend promiče ideju da make-up nije maska, već način da se istakne prirodna ljepota.

U inspirativnom ambijentu zagrebačkog studija Ko:Ke, Beauty Garden, ekskluzivni zastupnik korejskog make-up brenda TFIT, predstavio je filozofiju ljepote koja osvaja svijet - “no make-up” make-up, u znaku prirodnog sjaja, jednostavnosti i lakoće. Uz brojne beauty novinarke, influencerice i partnere, event je ponudio autentičan korejski experience, spajajući estetiku i emociju kroz atmosferu, glazbu i okuse.

 | Autor: Beauty Garden Beauty Garden

Za posebno gastronomsko iskustvo pobrinuo se chef Cheolhui Lee, poznat po svom inovativnom pristupu korejskoj kuhinji, koji je pripremio kreativne zalogaje i pića nadahnuta  balansiranom harmonijom - istim vrijednostima koje TFIT prenosi kroz svoju filozofiju nježne, ali učinkovite ljepote. Posebnu pažnju privukao je dizajn i vizualni identitet eventa, koji je reflektirao TFIT-ovu filozofiju jednostavne elegancije čistih linija, svježih boja i suptilnih cvjetnih instalacija.

 | Autor: Beauty Garden Beauty Garden  | Autor: Beauty Garden Beauty Garden

Za prezentaciju proizvoda odabrana je Silvija Bradić, priznata make-up artisticа koja između ostalog ima i status umjetnika, zahvaljujući dugogodišnjem radu u filmskoj i kazališnoj šminki. Njezino iskustvo i osjećaj za prirodnu ljepotu činili su je idealnim izborom za predstavljanje TFIT filozofije „no make-up“ make-upa.

 | Autor: Beauty Garden Beauty Garden

Tijekom demonstracije, Silvija je prikazala kako TFIT make-up pristaje svim tipovima kože, od mladenačke do zrelije. Zahvaljujući laganim teksturama i prirodnom finišu, proizvodi su istaknuli ljepotu svake žene, bez obzira na dob, dok je rezultat bio sjajan, svjež i prirodan izgled kože.

 | Autor: Beauty Garden Beauty Garden

Tijekom predstavljanja proizvoda, naglasak je bio na univerzalnosti make-upa koji pristaje svim tipovima kože - od mladenačke do zrelije. U interaktivnom dijelu eventa, vizažistica je demonstrirala kako proizvodi, zahvaljujući laganim teksturama i prirodnom finišu, ističu ljepotu svake žene, bez obzira na dob, dok je rezultat bio sjajan, svjež i prirodan izgled kože.
“Naša misija je predstaviti hrvatskom tržištu brendove koji mijenjaju percepciju ljepote, a TFIT to čini upravo kroz ideju da make-up nije maska, već način da istaknemo sebe,” izjavila je Irena Šehović, Brand Manager Beauty Gardena.
“Filozofija ‘no make-up’ make-up savršeno se uklapa u duh današnje žene: sigurne i prirodne.

 | Autor: Beauty Garden Beauty Garden
Tijekom večeri, uzvanici su imali priliku isprobati TFIT proizvode poznate po laganim teksturama, prirodnom finišu i formulama koje njeguju kožu, čineći je svježom i blistavom bez osjećaja težine.

 | Autor: Beauty Garden Beauty Garden  | Autor: Beauty Garden Beauty Garden

Event je potvrdio poziciju Beauty Gardena kao važnog igrača u dovođenju inovativnih beauty brendova na hrvatsko tržište i regiju, te još jednom pokazao snagu suradnje između dizajna, gastronomije i kozmetike.

 | Autor: Beauty Garden Beauty Garden  | Autor: Beauty Garden Beauty Garden  | Autor: Beauty Garden Beauty Garden  | Autor: Beauty Garden Beauty Garden

S obzirom na interes koji je TFIT izazvao među uzvanicima, sada je idealan trenutak za upoznavanje s brendom - na Beauty Gardenu do kraja tjedna svi su proizvodi sniženi 15%, a uz svaku kupnju TFIT proizvoda iznad 50 € dolazi poklon: viralni TFIT concealer u nijansi Neutral.

Photo: Beauty Garden

Komentari 0