Pogledajte i kako su se supermodeli promijenili od prve kampanje iz 1996. godine
Davne 1996. godine, kada su bile na vrhuncu svoje manekenkse karijere, supermodeli Kate Moss i Naomi Campbell bile su glavne zvijezde prve Fashion Target humanitarne kampanje za žene oboljele od raka dojke. Sada Fashion Target Breast Cancer slavi svoju 20. godišnjicu, a filantropska organizacija je reinkarnirala svoju originalnu kampanju s legendarnim supermodelima.
Autor novih crno-bijelih fotografija je slavni Mario Testino, a Kate i Naomi nose obične bijele majicekoje su dio humanitarne kolekcije od čije prodaje 30 posto sredstava odlazi na istraživanje raka dojke.
"Odlično je ponovno podržati Fashion Target Breast Cancer na njihovu posebnu godišnjicu," izjavila je Moss za WWD. "Od lansiranja kampanje 1996.,kada sam se prvi put pojavila na posteru, organizacija je utjecala na toliko života financirajući ključna istraživanja o ovoj teškoj bolesti."
Ako vam je uopće i trebao ikakav dokaz da Kate i Naomi i dalje imaju 'ono nešto', Fashion Target je na svom Instagram profilu objavio njihove nove fotografije uz bok sa onima od prije 20 godina, a supermodeli i dalje izgledaju zapanjujuće.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.