05. svibnja 2016.

Modna bajka na filmskom setu

Šime Eškinja.
1/11

Hrvatska Julia Roberts, model Antonija Topić zaštitno je lice nove eNVy room kampanje...

Modna kuća eNVy room, iza kojeg stoje dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović, predstavlja kampanju hvaljene kolekcije za proljeće/ljeto 2016 koja je krajem prošle godine prikazana na Fashion.hr-u. 

 | Autor: Šime Eškinja Šime Eškinja

"Za kulisu ovog snimanja osmislili smo filmski set, pa je tako proces snimanja filma sekvencioniran kroz ovu eNVy room kampanju“, rekao nam je o inspiraciji naš proslavljeni fotograf Šime Eškinja.

"Kampanja predstavlja kolekciju koju najbolje opisuje sintagma "Dark romance", Osim crne boje koja daje dozu mističnosti, duh sedamdesetih se jako osjeti u ovoj kolekciji koja je izrazito senzualna i provokativna, ali istovremeno i nježna", Izjavili su dizajneri.

 | Autor: Šime Eškinja Šime Eškinja

Kolekcija odiše nenadmašnim damskim štihom i elegancijom, a poseban začin tom dominantno damskom dojmu dali su upravo detalji - elegantni zvonoliki rukavi, čipka koja je u crnoj izvedbi djelovala nekako dekadentno mračno, srebrne šljokice, mnoštva transparentnih materijala izvezenih cvijećem i sitnim špagicama, te s apliciranim cvjetovima, djevojački ženstvene kragne uparene s pussy bow mašnama, te fantastični modni dodaci poput torbi upotpunjeni lancima koji služe da se elegantna torbica preobrazi u ruksak.

 | Autor: Šime Eškinja Šime Eškinja

Za zaštitno lice kampanje eNVy room je ovoga puta odabrao manekenku Antoniju Topić koju zbog nevjerojatne sličnosti mnogi nazivaju hrvatskom Juliom Roberts. Šminku ove kampanje potpisuje Sanja Agić, koja je zaslužna za beauty editorijale u Budi.IN magazinu subotom. 

U galeriji pogledajte sve fotografije...

Komentari 0