Moda
Selena

Znate li kako se zove brend koji obožavaju Selena Gomez i Amal Clooney?

U moru novih dizajnerskih imena povremeno se pojavi brand ili modna kuća za kojom svjetske trendseterice doslovno polude, a svojom estetikom taj it dizajner ili dizajnerica osvajaju i ostalu publiku.

Na tom popisu se našla i kuća Monse, produkt brainstormanja dvaju sjajnih mladih dizajnera Laure Kim i Fernanda Garcije, koji su zanat pekli u kući Oscar de la Renta. Brend Monse nastao je 2015. godine, a svojim smjelim koketiranjem s dužinama rukava, hlača, poigravanjem teksturama i tkaninama te kombiniranjem uzoraka postali su sinonim za neopterećeni chic izgled. Ovaj dvojac nisu neki novi talentirani klinci, na što bi vas mogao zavesti prvi pogled na njihove dosadašnje kreacije. Laura je u kući Oscar de la Renta provela više od 12, dok je Fernando Garcia u istoj kući proveo 6 godina manje od nje.

via GIPHY

 | Autor: Monse PR Monse PR
 Odlazak iz velikog modnog imperija nikad nije bila lak korak, pogotovo ako si mladi dizajner u New Yorku i sam moraš širiti mrežu ljudi koje poznaješ kako biste se istaknuo. Tako su Kim i Garcia konačno skupili hrabrosti i odvažili se na taj korak. Svoje skice su poslali Sari Ruthson, potpredsjednici giganta on line kupovine, Net-a-portera. Ona ih je hladno odbila, na što se Laura Kim rasplakala. No, duo Monse nije odustajao. Radili su i prerađivali dizajn svojih danas slavnih košulja (čija početna cijena je oko 500 dolara), te je u međuvremenu Sarah Ruthson postala njihov glavni buyer.

 | Autor: Monse PR Monse PR
Modna kuća Monse netom zatim je stasala u punokrvni brend koji zvijezde obožavaju. Tako je jedna od najvjernijih ambasadorica brenda Selena Gomez, čija stilistica Kate Young dobro procjenjuje tko će biti nova dizajnerska zvijezda. Prije dvije godine Selena se u Londonu za vrijeme jednog izlaska pojavila u crnoj haljini koja je izgledala kao namjerno krivo zavezana košulja. Haljina je postala viralni hit, jer sve što mlada zvijezda dotakne (obuče) pretvori u zlato. Vrlo brzo je i ostatak zvjezdane ekipe poput Amal Clooney, Sarah Jessice Parker i Kerry Washington počeo nositi haljine s “krivo zavezanim” rubovima. Dizajnerski duo je i danas u svom dizajnu vjeran toj kombinaciji nemarnog šika, koji slavne cure obožavaju. Dovoljno je nabaciti špic salonke uz ovakav statement komad i zablistati gdje god se pojaviš u svojoj haljini košulji.

 | Autor: Monse PR Monse PR

 

via GIPHY

 

 | Autor: Monse PR Monse PR

 | Autor: Monse PR Monse PR

Photo: Instagram/Monse PR

Komentari 0