- Daniel Roseberry, kreativni direktor Schiaparellija, otvorio je Tjedan visoke mode u Parizu slavljenjem raskoši ukorijenjene u povijesnim siluetama i tehnikama vezenja s prijelaza stoljeća
- Korzeti kakvi su još u 50-ima bili dio ženske svakodnevice bili su okosnica gotovo svakog looka, a kompletna je kolekcija izgrađena oko siluete pješčanog sata
- Igrajući se s oblicima, tehnikama i bojama, stvorio je još jednu kolekciju koja je u svakom detalju senzacionalna te istovremeno i futuristička i elegantna
Schiaparellijeva haute couture kolekcija 'Icarus' za proljeće/ljeto 2025., inspirirana grčkom mitologijom i pričom o junaku koji je tragično skončao leteći preblizu suncu, predstavljena je jučer u Parizu. 'Ikarov let' česta je metafora za one što iskušavaju vlastite granice, uvijek spremno preuzimajući rizik, no Daniel Roseberry, kreativni direktor Schiaparellija, definitivno nije jedan od tih, već netko kome se rizik itekako isplatio.
Foto: Pixsell/MeetEurope
Foto: Pixsell/MeetEurope
Foto: Pixsell/MeetEurope
Dok se svijet luksuza bori s najgorom krizom u posljednjih 15 godina, a mnogi dizajneri prihvaćaju minimalizam kao protuotrov za pretrpane ormare, Daniel Roseberry otvorio je Tjedan visoke mode u Parizu slavljenjem raskoši ukorijenjene u povijesnim siluetama i tehnikama vezenja s prijelaza stoljeća.
Foto: Pixsell/MeetEurope
Foto: Pixsell/MeetEurope
Foto: Pixsell/MeetEurope
Korzeti kakvi su još u 50-ima bili dio ženske svakodnevice bili su okosnica gotovo svakog looka, a kompletna je kolekcija izgrađena oko siluete pješčanog sata. Daniel se igrao s ekstremnim volumenima, jaknama s niskim izrezima koji su otkrivali grudnjake, divno otkrivenim leđima i nevjerojatno minijaturnim strukićima, s oblicima, tehnikama i bojama, stvorivši još jednu kolekciju koja je u svakom detalju senzacionalna te istovremeno i futuristička i elegantna.
Foto: Pixsell/MeetEurope
Foto: Pixsell/MeetEurope
Prilikom stvaranja kolekcije, priznao je da se otisnuo na putovanje kroz vrijeme, potraživši inspiraciju u tehnikama legendarnih modnih dizajnera kao što su Madame Grès, Charles Frederick Worth, Paul Poiret i Azzedine Alaïa, a reinterpretacija njegovog pogleda na neka minula vremena ogleda se upravo u ekstremno oblikovanim strukovima, ali i kompleksno izvedenim naborima na haljinama, kao i siluetama te tkaninama koje su definirale kuću Schiaparelli sredinom 20. stoljeća.
Foto: Pixsell/MeetEurope
Foto: Pixsell/MeetEurope
Foto: Pixsell/MeetEurope
Kolorit kolekcije u kojoj dominiraju zlatne, izblijedjele zelene i prigušene smeđe nijanse inspiriran je, kaže, posjetom antikvarijatu s elegantnim vrpcama iz 20-ih i 30-ih godina, a bilo da je riječ o posuđenim tehnikama starih majstora zanata ili pak svježim idejama kako artefakte iz minulih vremena utkati u bezvremenske i suvremene komade, svaka kreacija koju je jučer predstavio čista je magija i karta u jednom smjeru za njegov nevjerojatni svijet neograničene mašte kojim bismo rado lutali do kraja vremena.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.