Moda 28. kolovoza 2020.

Želiš prodati odjeću koju ne nosiš? Onda trebaš znati ovo

Guliver/Shutterstock.
Powered by:
  • U tvom ormaru sigurno se nalaze krpice koje ne nosiš, a žao ti je baciti ih jer su u dobrom stanju.
  • Zašto ih ne bi jednostavno prodala i tako zaradila novac za nešto što ćeš zaista nositi i što neće samo "skupljati prašinu" na dnu ormara?
  • Kako bi uspješno prodala sve što više ne nosiš ili ti ne treba, obrati pažnju na nekoliko savjeta koji će ti dobro doći.

Riješiti se odjeće i obuće koju ne nosiš, a u dobrom su stanju pametna je odluka. Osim što ćeš napraviti mjesta u ormaru, prodajom odjeće na Njuškalu vratit ćeš dio novca kojim možeš kupiti nešto novo što ćeš zaista i nositi. Međutim, da bi tvoj oglas privukao poglede i potencijalne kupce, trebaš odvojiti malo vremena i obratiti pozornost na nekoliko detalja...

Napravi kvalitetne i realne fotografije

Fotka je glavni okidač da netko pogleda tvoj oglas i zato mora biti kvalitetna, ali i realna. Uvijek nastoj fotkati pri danjem svjetlu kako fotke ne bi bile tamne i mutne. Što je slika bolja veće su šanse da će privući više potencijalnih kupaca, a zbog toga se vrijedi potruditi. Dobra ideja je uvijek imati i neku lijepu ili neutralnu pozadinu kako bi se komad odjeće, obuće ili nakit koji prodaješ bolje isticao među ostalim oglasima na Njuškalu. Svakako izbjegavaj šarene pozadine ili one jarkih boja koje će "ukrasti" pažnju s onoga što prodaješ. Najbolje je fotkati na nekoj jednobojnoj pozadini svjetlih tonova.  

Osim toga, ljudi vole vidjeti kako pojedini komad odjeće izgleda na osobi jer si tako lakše percipiraju kako bi i njima to stajalo pa je poželjno imati barem jednu fotku na kojoj nosiš ono što prodaješ. Naravno, lice uvijek možeš zamutiti ili odrezati, kao i urediti ostatak fotografije (npr. odrezati rubne dijelove fotke ako odvlače pažnju), samo nemoj pretjerati s uređivanjem kako bi fotka ostala realna. 

 | Autor: Shutterstock/Instagram Shutterstock/Instagram

Daj opširan opis

Kao i slika, opis je vrlo važan - što je opširniji i detaljniji to će potencijalnom kupcu biti lakše odlučiti se na kupnju. Ako napraviš oglas na Njuškalu i u opis staviš samo: "Prodajem majicu, M veličine, nazvati za više info", malo tko će doista utipkati tvoj broj i raspitati se za detalje o majici. Zato u opisu uvijek navedi sve što bi kupca moglo zanimati, a najbolje je voditi se onime što bi sama htjela znati da kupuješ neki komad odjeće. Evo kratkih smjernica kojima se možeš voditi pri kreiranju oglasa: 

  • jasno opiši što prodaješ (npr. uska ružičasta haljina dužine iznad koljena, bez rukava, veličina M)
  • navedi nekoliko detalja (npr. jednom nošena, kao nova, s lijepim prorezom na leđima)
  • navedi dimenzije (navedi dužinu haljine, širinu ramena, obujam grudi, struka, bokova)
  • navedi nedostatke (ako ih ima), cijenu i sve ostale informacije o mogućnosti slanja/osobnog preuzimanja. 

Ne izostavljaj eventualne nedostatke

 | Autor: Guliver/Shutterstock Guliver/Shutterstock

Ovo je možda jedna od najvažnijih stavki kod prodaje odjeće, obuće i modnih dodataka na Njuškalu - nikako ne izostavljaj nedostatke (ako ih ima), već ih navedi i, ako je moguće, pofotkaj kako bi potencijalni kupac znao točno što može očekivati odluči li se na kupnju. Ako npr. majici nedostaje jedno dugme ili se zatvarač na jakni ne da zatvoriti, svakako to navedi i u skladu s time formiraj cijenu. Zato uvijek dobro pregledaj ormar i nastoj u oglas staviti samo ono što je zaista očuvano i u dobrom stanju odnosno ono što bi možda i sama kupila. 

 

 

Stavi realnu cijenu

Pri formiranju cijene imaj na umu da ipak prodaješ nošenu odjeću odnosno korištenu torbu ili cipele, stoga cijena ne bi trebala biti kao i ona po kojoj si dotični komad kupila. Štoviše, čak i ako prodaješ nešto novo s etiketom, stavi nižu cijenu od one iz dućana jer ćeš tako imati više šanse za prodaju. Ako staviš istu cijenu kao i u trgovini, zašto bi netko kupio taj komad odjeće od tebe ako može isto to kupiti u trgovini gdje će dobiti i račun i/ili garanciju?

Budi fleksibilna

Zadnje što trebaš imati na umu jest fleksibilnost oko cijene i dostave ili primopredaje prodanih stvari. Naime, ako u opis oglasa staviš "Moguć dogovor oko cijene" oglas će odmah biti privlačniji i više će te potencijalnih kupaca kontaktirati. Uvijek možeš spustiti cijenu za desetak kuna ako je riječ o manjem iznosu ili barem stotinjak kuna ako prodaješ npr. bicikl. Ili možeš ponuditi cijenu s uključenom poštarinom - samim time kupac će imati osjećaj da je super prošao i bit će zadovoljan kupnjom. Također, budi fleksibilna oko slanja paketa i izađi u susret kupcu - ako mu baš odgovara plaćanje pouzećem, pošalji paket s tom opcijom, jer nikad ne znaš - možda odluči i drugi put kupiti nešto od tebe. 

 | Autor: Guliver/Shutterstock Guliver/Shutterstock

A kad već prodaješ neke stvari na Njuškalu, budi pametna i sama baci oko na ono što se tamo nudi - možda pronađeš nešto što ti se sviđa, bilo to odjeća, obuća, tehnologija ili nešto sasvim treće, a vjerojatno ćeš proći puno jeftinije nego da kupuješ drugdje i tako uštedjeti novac. 

Sponzorirani sadržaj: miss MIND za miss7

Komentari 0