Moda

Zašto se ovoga niti jedan drugi brend nije sjetio? Nove Muglerove torbe imat će vlastite identifikacijske putovnice

  • Poznata francuska modna kuća udružila je snage s NFT platformom Arianee kako bi novi modeli torbi dobili svoje vlastite digitalne putovnice
  • Primarni cilj digitalnih putovnica je olakšavanje autentifikacije luksuznih proizvoda i zaštita luksuznih brendova, trgovaca, ali i krajnjih kupaca od krivotvorina, no one su i dio inicijative Europske komisije kojom se nastoji stati na kraj brzoj modi te potrošačima pomoći pri donošenju etički odgovornijih i održivijih odluka
  • Uz to što će digitalne putovnice Muglerovih torbi pružati autentifikaciju i mogućnost praćenja, one će biti i platforme za digitalni angažman koje će korisnicima omogućavati pristup ekskluzivnom sadržaju iza kulisa

Naše nove Mugler torbice neće nositi samo naše osobne iskaznice i putovnice, već će imati i vlastite digitalne putovnice. Poznata  modna kuća udružila je snage s francuskom NFT platformom Arianee koja i inače izrađuje digitalne putovnice za luksuznu robu, a prvi modeli torba koji će ih imati bit će Spiral Curve 01 i Spiral Curve 02.

 | Autor: Mugler Mugler Foto: Mugler

Iako je primarni cilj digitalnih putovnica olakšavanje autentifikacije luksuznih proizvoda i zaštita luksuznih brendova, trgovaca, ali i krajnjih kupaca od krivotvorina, digitalne putovnice (DPP) su i dio inicijative Europske komisije navedene u Strategiji EU-a za održive i kružne tekstilne proizvode, a kojom se nastoji stati na kraj brzoj modi te potrošačima pomoći pri donošenju etički odgovornijih i održivijih odluka.

Možda vas zanima Recikliranje elektroničkog otpada je važno, a Nenad Sovilj to je poručio veoma posebnom serijom medaljona Rubrika Life&style Life&style

Naime, budući da će digitalne putovnice morati sadržavati informacije o porijeklu korištenih materijala, procesu njihove nabave te vrsti energije korištene u procesu proizvodnje; informacije o očekivanom roku trajanja proizvoda, njegovoj namjeni i načinima kako ga se sigurno i učinkovito koristi; informacije o količini stakleničkih plinova, vode i drugih resursa koji se koriste za proizvodnju proizvoda, kao i potencijalni otisak proizvoda na okoliš tijekom njegovog životnog ciklusa, kao što su emisije tijekom transporta i odlaganja te  informacije o radnim uvjetima ljudi uključenih u proizvodnju proizvoda, ali i o svim potencijalnim utjecajima na ljudska prava povezanima s njegovom proizvodnjom ili upotrebom, jasno je da će nam svima uz veću informiranost biti lakše shvatiti što točno kupujemo i kako naša kupnja utječe na okoliš i društvo u kojem živimo. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MUGLER (@muglerofficial)

Uz to što će digitalne putovnice Muglerovih torbi pružati autentifikaciju i mogućnost praćenja, one će biti i platforme za digitalni angažman koje će korisnicima omogućavati pristup ekskluzivnom sadržaju iza kulisa, pozivnicama za događaje i rasprodajama s ranim pristupom. Vlasnici će skenirati QR kod na svojim torbama kako bi započeli postupak njihove registracije, a digitalni zapis omogućit će potvrdu vlasništva, povijesno praćenje torbe te će ju pratiti i kada ode novom vlasniku.

Sastavljanje digitalnih putovnica veliki je posao za koji je potrebno neprestano prikupljanje mnoštva informacija, no kako su izvrsno oružje u borbi protiv mnogih problema s kojima se današnje društvo susreće, toplo se nadamo da će i mnogi drugi brendovi slijediti Muglerov primjer. Što prije, tim bolje!

Možda vas zanima Zašto bi netko parfem nazvao 'I Am Trash'?! Zato što je ovo prvi premium parfem izrađen isključivo od otpadaka Rubrika Life&style Life&style
Photo: Instagram @cadwallader

Komentari 0