Samo jednom rečenicom uspjeli su "zapaliti" društvene mreže, a sada se moraju suočiti s bijesom javnosti...
Znate kako kažu, i loša reklama je reklama, a čini se kako je jedan od najpoznatijih high street brendova odlučio se voditi upravo tom mišlju. Naime, Zara je opasno "zapalila vatru" među svojim (dosadašnjim) obožavateljima.
Naime, vijest o njihovoj novoj reklamnoj kampanji proširila se brzinom munje i to ne zahvaljujući nevjerojatnim krpicama koje nam donosi nadolazeća kolekcija.
Na udaru su se našli zbog jedne naizgled obične fotografije i pripadajuće rečenice koja je u liberalnom duhu koji trenutno vlada modnom industrijom trebala naglasiti ljepotu različitosti ženskog tijela. Ipak, sve je otišlo u potpuno pogrešnom smjeru...
Umjesto da sva pažnja bude usmjerena na Zarine traperice i dvije djevojke koje ih reklamiraju, svima je za oko zapala nezgodna rečenica "Volim tvoje obline".
@ZARA I'd have a word with your advertising department.....curves?.....where?... pic.twitter.com/Ela4HiUsdO
— Millie Faulkner (@MillieatLRC) 15. veljače 2017.
Naravno, nije trebalo dugo čekati da društvene mreže eksplodiraju od reakcija bijesne javnosti.
@ZARA this is irresponsible marketing. You're telling young women this is what is curvy? So so soooo bad for people with body issues!! pic.twitter.com/DjLgSM9LTQ
— ryan :D (@rfluxuk) 1. ožujka 2017.
"Ovo je neodgovoran marketing. Govorite mladim ženama da su ovo obline?", samo je jedno od oštrih pitanja s kojim se ovaj brend morao suočiti, a mnogi su istaknuli kako tako samo potiču nedostatak samopouzdanja kod osoba koje ionako ne prihvaćaju vlastito tijelo.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.