- Chanel, ultimativni luxury brend, predstavio je novu torbu na reviji za jesen/zimu 2022.
- Chanel 22 slijedi svoju prethodnicu, torbicu Chanel 19 objavljenu 2019. godine.
- Torba je velika, funkcionalna, no i dalje je zadržala Chanelovu eleganciju - sigurne smo da će je mnoge žene htjeti u svom ormaru
Na Chanelovoj reviji za jesen/zimu, ultimativni luxury brend predstavio je novu torbicu - Chanel 22. Ovoga puta, Chanel je svih iznenadio novim modelom budući da velike torbe nisu karakteristične za ovaj brend - pojam Chenelove torbice uvijek je bila mala i ženstvena, najčešće prošivena torbica. No čini se kako se i ovaj legendarni brend Coco Chanel, mnogo godina nakon odlaska njegove osnivačice, odlučio prilagoditi modnim trendovima koji posljednjih godina stavljaju fokus na udobnost i funkcionalnost. No, budući da je to ipak Chanel - uspio je to napraviti zadržavši svoju poznatu eleganciju i profinjenost.
Zašto 22?
Osim što je dobila ime po godini stvaranja, broj 22 ima i jedno drugo, dublje značenje. Naime, broj 22 je važan simbol u Chanelovoj numerologiji: 1922. godine, čuveni miris N°22 stvoren je kao drugi miris dodan Chanelovom repertoaru nakon poznatog Chanel br. 5.
Kreacije pod imenom Mademoiselle Gabrielle Chanel napravljene su kako bi osnažile i oslobodile žene i njihov duh. Torba dolazi u tri veličine (uključujući verziju ruksaka) i dostupna je u tamnoplavoj, dvije nijanse ružičaste, ovogodišnjoj hit lila boji, bijeloj i crnoj.
Chanel 22 ima razne detalje radi kojih će plijeniti poglede. Torbica je zadržala prepoznatljive prošive na materijalu, na torbi se jasno ističe "CHANEL" natpis - što će oduševiti sve logomane. Detalj koji nam se posebno sviđa je medaljon "CHANEL Paris" koji visi sa strane sa zlatnih lančanih naramenica. Torba nudi razne džepove i malu torbicu kako ne bi satima rukom kopala po torbi opipavajući gdje su ključevi. U prodaju Chanel 22 torbica stiže u ožujku - jedva čekamo čuti cijenu.
Sigurni smo da će Chanel 22 biti veliki hit i must have ove sezone.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.