Moda
1/32

Urbani komadi za modno razigrane žene

Urbano razigrani komadi s naglašenim bojama koji su svojim krojem funkcionalni i udobni, karakteriziraju AMR -  brend dizajnerice Ana Marie Ricov , koja se može pohvaliti do sada uspješnom 2011. godinom. Osim hvaljenih kolekcija za vlastiti brend, dizajnerica je u sklopu projekta Fashion.hr Industrija, prezentirala kolekciju dječjih cipela za poznati hrvatski brend Bambi. Koliko je zadovoljna projektima i kritikama, s kojim problemima se u radu susreće i što ju veseli, podijelila je s nama Ana Maria Ricov .

 | Autor: Dizajnerica Ana Maria (1984.) odlično je započela ljetnu sezonu. Na Braču u Bolu predstavila je cruise kolekciju koja je podjednako oduševila kritiku, ali i obožavatelje mode. Jednostavna i stroga forma odjevnih predmeta, razbijena je mekim volanima i asimetričnim naborima. Kolorit kolekcije u potpunosti se stapa s prirodom, nudeći opuštajuće smeđe i maslinasto zelene tonove. Osvježenje nudi vatrena crvena i predimenzionirani crno-bijeli uzorak.

"Razmišljajući o novoj cruise kolekciji shvatila sam koliko volim ovakav koncept odjeće, odnosno opušteni pristup dizajniranju. Toplina sunca, miris mora, zvuk cvrčaka, jednom riječju ljeto... savršena su inspiracija za stvaranje vrlo nosive, a opet tako razigrane kolekcije", komentirala je dizajnerica Ana Maria Ricov.

Kolekcija dječjih cipela za Bambi

Osim izvrsne kolekcije za vlastiti brend AMR za jesen/zimu 2011./2012., Ana Maria Ricov je na prošlom Dove Fashion.hr-u prezentirala i dizajnersku kolekciju cipela za Bambi, koja je nastala u sklopu projekta Fashion.hr Industrija. Za dizajnericu je bio izazov svoj stil pretočiti u dječje cipele koje će se podjednako svidjeti roditeljima i, naravno, djeci.

"Dječja obuća je vrlo specifične naravi gdje su udobnost i funkcionalnost na prvome mjestu, a tek onda dizajn. Modeli su vrlo razigrani, koloritno dosta jaki, duhoviti i veseli. Trudila sam se ponuditi nešto novo, zanimljivo i svakako prihvatljivo za široke mase. Kritike su bile fantastične, najviše me obradovala spoznaja sa su i mame jednako oduševljene dizajnom koliko i djeca. Trenutno smo u fazi razvoja ljetne kolekcije za iduću godinu koja će se predstaviti na Dove Fashion hr.u u listopadu ove godine", objasnila je Ana Maria Ricov.

 | Autor: Iz sezone u sezonu Ana Maria Ricov trudi se ponuditi nešto novo, zbog čega su njene kolekcije različite, ali se ipak kroz njih osjeti svojevrstan urbani stil. Kreacije su namijenjene ženama koje vole nositi boje, koje se vole igrati sa svojim stilpm odijevanja, a ipak tragaju za funkcionalnim i ujedno vizualno agresivnijim komadima. Cijene su raznolike i ovise o tkanini i modelu, a kreću se između 400 do 2.000 kn. Haljine možete kupiti u rasponu od 600 do 2.000 kn, hlače za 600 do 1.200 kn, dok primjerice za kaput s potpisom AMR trebate izdvojiti između 1.000 do 2.000 kn. U radu preferira korištenje prirodnih tkanina, poput pamuka, lana, vune, a Ana Marijine kolekcije možete kupiti u njenoj zagrebačkoj trgovini u Petrinjskoj 9, ali i u Zadru, Rovinju, Splitu i Rijeci.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell Ljubav prema modi rodila se u srednjoj školi

Još u srednjoj školi Ana Maria je počela šivati odjevne komade, a nakon završene opće gimnazije upisuje se na Tekstilno-tehnološki fakultet. gdje i diplomira modni dizajn 2008 godine. U modi je aktivna od 2001., kad počinje sudjelovati na brojnim modnim revijama i izložbama skica talijanske škole mode "Callegari", gdje danas predaje stilističko crtanje. Kad je važnost fakultetskog obrazovanja u pitanju, Ana Maria naglašava kako ono daje općenitu sliku o poslu, puno se bavi teorijom i,nažalost, malo praksom, koja je u konačnici bit dizajnerskog posla.

"Cjelokupni uspjeh ovisi o tome koliko sam proučavaš svaki segment ovoga posla. Stavka koja je neupitna je dobro poznavanje krojenja i šivanja. Mnogi se povode mišlju da je ideja glavni atribut, međutim ideja na papiru ne funkcionira uvijek u tkanini. Poznavanje krojenja otvara ogromne mogućnosti u stvaranju inovativnog dizajna", objasnila je Ana Maria.

Naglašava kako je nužno balansiranje između vlastite kreativnosti i komercijalnosti konačnog proizvoda. Dio kolekcije radi za svoj gušt, dok je kod ostatka važno da će biti prodano. Ipak je zarada veoma važna stavka u životu dizajnera.

 | Autor: "Ova profesija, koliko god se mnogima čini kao puka igrarija, nije nimalo laka. Naime, svi kreativni poslovi pa tako i modni dizajn, moraju se svidjeti većini ljudi da bi zaživjeli, a to je određeni pritisak koji ne bi smio uzeti previše maha.

U galeriji detaljnije pogledajte kreacije Ana Marije Ricov...

Photo: None

Komentari 0