- Zalando je za glavne akterice svoje kampanje za jesen/zimu 2025. odabrao glumačku zvijezdu Umu Thurman te glazbenicu i producenticu PinkPantheress
- U vizualno vrlo "filmskoj" kampanji promovira se osobni stil, a kupce potiče da eksperimentiraju i izraze se kroz odijevanje, ako treba i rušeći norme i ignorirajući očekivanja
Online trgovina Zalando glavne je uloge u kampanji za predstojeću jedensko-zimsku sezonu dao dobitnici Zlatnog globusa, 55-godišnjoj glumici Umi Thurman te nagrađivanoj glazbenici i producentici PinkPantheress. Nadovezujući se na Zalandov evolvirajući koncept "Što obući?", kampanja pitanje o stilu pretvara u uzbudljivu priliku - pozivajući kupce da istraže i izraze stil na vlastiti način. Umjesto praćenja trendova, Zalando ponovno odijevanje interpretira kao oslobađajući čin kreativnosti.
Smještena u živopisnom ambijentu tržnice, kampanja uvodi dvojnike kao zaigrani vizualni motiv. Dok Uma Thurman prolazi između štandova sa svježim proizvodima i vintage blagom, nailazi na iznenađujuće odraze same sebe, slaveći ideju da inspiracija dolazi odasvud i od svakoga. "Sretna sam što sam dio ove kampanje," rekla je Uma Thurman. "U njoj je bilo nečeg zaigranog i neočekivanog - smještena u ljepotu Portugala, koja je gotovo djelovala kao još jedan lik u priči."
PinkPantheress donosi svoj prepoznatljiv stil i spontanost, odražavajući slavlje identiteta, eksperimentiranja i samopouzdanja koje kampanja promiče. PinkPantheress dodaje: "S glazbom i modom eksperimentiram na isti način - isprobavam stvari, miješam utjecaje i vidim što mi se čini ispravnim. Ova kampanja u potpunosti je posvećena toj slobodi igre i tome da budeš svoj."
Kampanju, koju je oblikovao cijenjeni stilist Pau Avia, fotografirao Lukas Wassmann, a filmski oživio redateljski dvojac Bradley & Pablo, odlikuje spoj energije visoke mode s filmskim pripovijedanjem i dozom humora. Od smjelih proporcija, bogatih tekstura do samouvjerenog slojevitog odijevanja, kolekcija za jesen/zimu 2025. potiče trenutke radosti, samopouzdanja i kreativnog izražavanja u svakodnevnim stilskim odlukama.
Kako bi dodatno podržala duh kreativnosti, kampanja također otkriva Zalando Boards - novu značajku koja je sada dostupna na svim tržištima. Ove vizualne inspiracijske "ploče" omogućuju kupcima da otkrivaju, prikupljaju i organiziraju ideje prema vlastitom stilu. Od tematskih kolekcija poput "Tržnica" i "Burgundy Bliss" do lookova koje su korisnici sami kreirali za treninge, Boards olakšavaju pretvaranje inspiracije u djelo.
Zalando kolekcija za jesen/zimu 2025. dostupna je na www.zalando.hr.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.