Moda

Treći i posljednji dio Louis Vuitton x Murakami ikonične kolekcije donosi sve od trapera

  • Louis Vuitton i Takashi Murakami predstavili su treći i završni dio svoje kultne suradnje, s fokusom na ikoničnu nasmijanu trešnju i traper u svim mogućim oblicima 
  • Kolekcija 'Chapter Three' slavi 20 godina od originalne 'Cerises' kolekcije, a uz torbe, novčanike i odjeću, uključuje i neočekivane ljetne dodatke poput ležaljki i lepeza 
  • Kampanja sa Zendayom i mediteranskim ugođajem zaokružuje ovo razigrano modno finale koje već slovi za jedan od najočekivanijih modnih trenutaka godine

Nakon dva iznimno uspješna lansiranja koja su obilježila povratak jedne od najpoznatijih suradnji u svijetu mode, Louis Vuitton i japanski umjetnik Takashi Murakami pripremili su veliko finale koje nas je istinski oborilo s nogu. Treće i posljednje poglavlje ove dugoočekivane kolekcije u fokus je stavilo Murakamijev ikonični motiv nasmijane trešnje, s posebnim naglaskom na svestrani traper od kojeg je izrađeno baš sve što se našlo u kolekciji.

Prošlo je dvadeset godina od njihove prve revolucionarne suradnje, a treći dio kolekcije koja je dosad iznjedrila više od 200 komada, simbolično nazvan 'Chapter Three', slavi tu obljetnicu, s obzirom na to da je originalna 'Cerises' kolekcija lansirana 2005. godine. Glasine o ponovnom udruživanju snaga potvrđene su ovim finalnim činom jedne od najočekivanijih kolekcija godine.

 | Autor: Louis Vuitton Louis Vuitton Foto: Louis Vuitton  | Autor: Louis Vuitton Louis Vuitton Foto: Louis Vuitton

Glavni motiv - Murakamijeva prepoznatljiva nasmijana trešnja, našla se na više od 70 novih komada, a ovoga je puta još sjajnija zahvaljujući novoj tehnici 3D printanja na modelima torbi poput Speedy i Alma. No, prava zvijezda ovog lansiranja je 'blue denim capsule' – kolekcija unutar kolekcije koja samo dokazuje opsežnost suradnje.

Možda vas zanima Zarine najlaskavije traperice žele baš svi: dolaze u 6 boja, pristaju svima i koštaju manje od 30 eura Rubrika Moda Moda

Unutar ove traper oaze, klasični komadi poput torbi za putovanja i novčanika dobili su novo ruho od trapera, a iznenađenja uključuju i manje očekivane predmete poput sklopive ležaljke za plažu i odgovarajuće lepeze, što ovu kolekciju čini savršenom za ljeto. Traper se također pojavljuje i na obući, poput 'Lily' cipela s izvezenim trešnjama koje bismo rado dodali u svoju garderobu.

 | Autor: Louis Vuitton Louis Vuitton Foto: Louis Vuitton  | Autor: Louis Vuitton Louis Vuitton Foto: Louis Vuitton  | Autor: Louis Vuitton Louis Vuitton Foto: Louis Vuitton

Kao i prethodna dva puta, i ovo treće izdanje prati kampanja s globalnom superzvijezdom i ambasadoricom kuće, Zendayom, a  fotografije Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin prikazuju je s mediteranskom rivijerom u pozadini, savršeno dočaravajući razigran i slavljenički ton kolekcije.

 | Autor: Louis Vuitton Louis Vuitton Foto: Louis Vuitton  | Autor: Louis Vuitton Louis Vuitton Foto: Louis Vuitton

Posljednje poglavlje Louis Vuitton x Murakami kolekcije koje još jednom spaja umjetničku fantaziju s majstorskim umijećem izrade, bit će dostupno širom svijeta od 22. svibnja, a ne sumnjamo da će ljetno finale koje dostojno zaokružuje dva desetljeća kreativnog partnerstva iznjedriti mnoštvo najpoželjnijih modnih komada godine.

Možda vas zanima Sneakerina nove su Louis Vuitton tenisice, mogle bi biti konkurencija Miu Miu modelima po popularnosti Rubrika Moda Moda
Photo: Louis Vuitton

Komentari 0