Moda

Topshop se vraća?! Omiljeni brend milenijalaca najavio je povratak i internet je eksplodirao!

  • Topshop je za mnoge bio puno više od običnog high street brenda – njegovi su komadi bili sinonim za kvalitetu, stil i posebne modne uspomene, pa ne čudi da je njegov nestanak izazvao tugu među obožavateljima 
  • No, izgleda da nostalgija ipak ima moć jer je brend sada na putu velikog povratka – ASOS je prodao većinski udio Heartlandu, a Topshop je sinoć na Instagramu najavio nešto veliko, uz tajanstvenu poruku ‘Uskoro’ 
  • Hoće li se ponovno otvoriti trgovine ili će brend ostati samo online, tek ćemo saznati, no jedno je sigurno – povratak Topshopa uzburkao je modni svijet i izazvao euforiju među milenijalcima

Još uvijek se sjećam svog prvog i ujedno jednog od najdražih ikad Topshop komada. Bila je to bijela pamučna košulja s ružičastim i bež prugicama i kravatom od istog materijala, kupljena u mojim prvim srednjoškolskim danima, u Draškovićevoj ulici. Pojma nemam gdje je ta košulja na kraju završila, no znam da sam je obožavala nositi i često nosila, i da se unatoč tome nije ni raspala, ni ofucala. Iskreno, vjerojatno sam ju samo prerasla, budući sam od srednjoškolskih dana narasla za par konfekcijskih brojeva.

Osim što se jako dobro sjećam kako su svi moji omiljeni Tophop komadi izgledali, sjećam se i da se nikada nisam bila razočarala ni njihovom kvalitetom, ni dizajnom, a zbog čega me, kao i brojne druge obožavatelje brenda, poprilično bio rastužio odlazak Topshopa iz Hrvatske, a potom i potpuno potonuće brenda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Topshop (@topshop)

Ok, tehnički, brend nije nikada u potpunosti nestao - 2020. ga je preuzeo Asos, no zatvaranje njihovih trgovina, a posebice one londonske u Oxford Circusu, za mnoge je značilo kraj jedne ere. No, čini se da je onih kojima je nedostajao u onom obliku u kojem smo ga znali i obožavali bilo i više no dovoljno jer je ASOS nedavno prodao 75% udjela holding kompaniji Heartland, a sinoć je na  službenom Instagram profilu brenda (s, usput rečeno, impresivnih 12 milijuna pratitelja) osvanuo i niz zagonetnih videa – s dva modela koja stoje na krovu ispod jumbo plakata s natpisom ‘Topshop’.

Možda vas zanima 10 Zarinih haljina "za svaki dan": Bez puno truda, odlične su i za poslovni sastanak, i za druženja Rubrika Moda Moda

Prava senzacija dogodila se u opisu objava, nakon kojih je internet eksplodirao. Iako detalji još nisu potpuno definirani, Topshop ponovno i službeno ima vlastitu web stranicu na kojoj stoji samo tajanstvena poruka: ‘Uskoro’, a sve su glasnija i  šuškanja o mogućem povratku fizičkih trgovina. Uzbuđenje je doseglo vrhunac kada je brend najavio ‘prvu fazu povratka’ kroz umjetničku instalaciju dizajniranu od komentara obožavatelja.

 | Autor: Dominic Lipinski/Press Association/Pixsell Dominic Lipinski/Press Association/Pixsell Foto: Dominic Lipinski/Press Association/Pixsell

Interes za brendom odjednom je naglo oživio – pretrage za ‘Topshop Joni jeans’ i ‘Topshop trgovine’ porasle su za nevjerojatnih 140% u posljednjih nekoliko sati, a što nije nimalo čudno budući da je riječ o brendu koji nije bio samo još jedno high street odredište, već je obilježio modnu povijest. Suradnja s Kate Moss, zvjezdani status na London Fashion Weeku i činjenica da su modni insajderi poput Anne Wintour redovito prisustvovali njihovim revijama, i više no dovoljno govore o utjecaju koji je Topshop nekoć imao.

Mnogi se danas pitaju može li se brend ponovno uzdići i osvojiti srca novih generacija, dok milenijalci, koji su nekad čekali u redovima kako bi kupili legendarnu maslac žutu haljinu Kate Moss, a koja i danas vrijedi bogatstvo na eBayu, ljepšu vijest nisu mogli dočekati. Iskreno, već dugo nas neka priča o povratku nije toliko razveselila. 

Možda vas zanima Pronašli smo 5 bluza kao stvorenih za poželjeti dobrodošlicu proljeću. Odmah su nam podigle raspoloženje Rubrika Moda Moda
Photo: Profimedia

Komentari 0