Moda

Street art na majicama? Da - stigle su i kod nas!

Divne Armani majice nastale su u suradnji s vodećim street-art umjetnicima čije ilustracije te grafike svakodnevno koriste neki od najpoznatijih lifestyle brendova

Obožavane majice s potpisom jednog od najvećih svjetskih modnih brendova, napokon su dostupne i domaćim fashionisticama! Armani Exchange predstavio je jedinstvenu kolekciju majica nastalu u suradnji s nekim od najpoznatijih svjetskih street art umjetnika.

Gio Pastori, jedan je od sedam ilustratora koje je Giorgio Armani odabrao za sudjelovanje u ovom projektu, a zbog svoje kreativnosti časopis Forbes svrstao ga je na listu 30 najutjecajnijih europskih street art umjetnika ispod 30 godina. Uz njega, u projektu su sudjelovali Matthew Knott, Decue Wu, Qunetin Monge, Van Orton, Jenny Perez i Ale Giorgini – čije ilustracije te grafike svakodnevno koriste neki od najpoznatijih lifestyle brandova. 

 | Autor: promo promo

Ovu capsule kolekciju možeš pronaći u Armani Exchange storeovima u Hrvatskoj, ali i na on-line platformama koristeći hashtag #st_ART. 

 | Autor: promo promo
  
Projekt prezentacije i kreiranja jedinstvene kolekcije majica provodi se u preko 200 Armani Exchange trgovina diljem svijeta te donosi iskorak branda k nekonvencionalnom poimanju mode. To potvrđuje i aktualna kampanja za jesen/ zimu koja donosi seriju crno-bijelih fotografija britanske glumice i modela Care Delevingne, nizozemskog DJ mogula Martina Garrixa te kineskog pjevača i glumca Lia Yifenga.

 | Autor: promo promo

Svjetski poznati protagonisti kampanje obraćaju se mlađoj publici, stvaraju trendove i savršeno tumače vrijednosti branda. Njihov ironičan stav blješti kroz snimljene kadrove; a s njihovim izrazima i gestikulacijama slobodno se prepuštaju brandu. Koncept kampanje je jednostavan, ali ipak ima veliki utjecaj: rastavljena slova A i X iz logotipa branda koriste se na inovativan način, jer slova postaju rekviziti u rukama protagonista, poput velikih naočala, vinil ploča, gumenih kugli, piratskih zakrpa i žarulja. 

 | Autor: promo promo

Photo: promo

Komentari 0