Psihologinja je otkrila tri osnovna motiva za kupovinu majice s porukom. Pronalazite li se u njima?
Ako su vas majice s natpisima uvijek intrigirale i pitali ste se koji je motiv imala osoba koja ju nosi pri njenom odabiru, došlo je vrijeme da dobijete odgovore. Ljudi imaju različite razloge za odabir poruke koju nose na odjeći, a američka psihologinja dr. Carolyn Mair za Who What Wear svela ih je na tri osnovna:
1. Kako bi poslali eksplicitnu političku (ili neku drugu) poruku.
2. Zbog modnih trendova.
3. Kako bi privukli pažnju na sebe pomoću odjeće.
Slažete li se s ovim razlozima? Psihologinja također ističe kako je ovo dobar način da svijetu poručite svoje stavove, ili bar onima s kojim ste u svakodnevnoj interakciji, no to također odašilje i neke druge poruke. Jedna od njih je i da vas nije strah izraziti javno svoje mišljenje, a ovo posebice vrijedi za majice s političkim ili društvenim porukama.
S druge strane, takve majice mogu odati i krivi dojam o vama onima koji se možda ne slažu s vašim mišljenjem, a psihologinja napominje i kako biste trebali biti oprezni s porukama koje se tiču neke političke, religijske ili društvene skupine, kako ne biste nekoga uvrijedili.
Kada je riječ o majicama s dizajnerskom logom, koje se sada opet vraćaju u modu, poruka koju u njima odašiljete je da pratite trendove te da vam je stalo do toga što ljudi misle o vašem izgledu i stilu.
Bez obzira na razloge, jedno je sigurno - ovaj trend uvijek je u modi, pa zbog kupovine majice s porukom nikad nećete požaliti. Pronašli smo najbolje iz aktualne ponude:
Zara, 69,90 kn
Pull&Bear, 119,90 kn
H&M, 96 kn
Zara, 99,90 kn
Bershka, 39,90 kn
Pull&Bear, 69,90 kn
H&M, 74 kn
Zara, 69,90 kn
Pull&Bear, 79,90 kn
H&M, 74 kn
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.