Moda

Ova ružičasta kolekcija izrađena je od plastičnog otpada, a potpisuje je Mirjam Krajina

  • Nova ružičasta kolekcija dizajnerice Mirjam Krajine rađena je od plastičnog otpada
  • Modna dizajnerica i kostimografkinja vodila se filozofijom "minimal waste" tijekom stvaranja kolekcije  
  • Svi modni komadi iz kolekcije koja nosi ime "Flamingo Shadows" u prigodnoj su, ružičastoj boji

Dizajnerica i kostimografkinja Mirjam Krajina ponovno je aktivna na modnoj sceni. Lansirala je novu kolekciju čiji kreativni koncept zaokružuje zanimljivu tehniku termičke obrade plastičnog otpada i njegovu manipulaciju.

Vođena načelima održivosti i filozofijom "minimal waste" dizajnerica je kreirala kolekciju izrađenu isključivo od plastičnog otpada, kako bi produžila trajnost inače potrošnih i lako zamjenjivih plastičnih vrećica, čiji otpad ima devastirajući utjecaj na ekosustav.

 | Autor: PR/Mirjam Krajina PR/Mirjam Krajina

Naime, do sada su u toj tehnici isključivo nastajale njene unikatne održive torbe "Raw Bag", no inspirirana izložbom Thierryja Muglera u Parizu počela je raditi skulpture od reciklirane plastike koje su funkcionalno postale korzeti. Tehniku termičke obrade plastičnih vrećica iskoristila je u inovativnom, estetski zanimljivom i unikatnom vidu te je na taj način proširila i upotpunila svoje izražavanje u ovoj neobičnoj i estetski zanimljivoj tehnici.

 | Autor: PR/Mirjam Krajina PR/Mirjam Krajina

Svi modeli torbi, kao i korzeti te obuća unikati su, i kao takvi se ne mogu istovjetno reproducirati. Ono što kolekciju još čini posebnom jest i boja, baby roza nijansa koja se nametnula kao boja sezone pa sukladno tome dolazi i inspiracija za naziv kolekcije.

 | Autor: PR/Mirjam Krajina PR/Mirjam Krajina

Na kampanji je radio već uhodani tim zaslužan i za prvu Raw Bag kampanju. "Kada mi je Mirjam pokazala ove genijalne korzete koje je napravila, u glavi sam već imala cijelu ideju za snimanje kolekcije i jedva sam čekala da sve izrealiziramo", kaže Ivana Pavić koja je zaslužna za kreativni koncept i direkciju te styling kampanje. Fotografije su rad Denisa Butorca. 

Photo: PR/Mirjam Krajina

Komentari 0