Moda

Stigla je nova eNVy room bridal kolekcija: Vjenčanice odišu elegancijom, ali i osobnosti

  • eNVy room ima novu bridal kolekciju za 2026. godinu 
  • Kolekcija obuhvaća širok raspon izraza, od jednostavnijih, čistih formi do bogatijih tekstura, od jasno oblikovanih krojeva do fluidnijih, mekših modela
  • Promišljeni materijali poput čipke, reljefnog žakarda i tila donose dizajnerski rukopis eNVy rooma

Bridal kolekcija eNVy rooma za 2026. godinu otvara novo poglavlje u radu brenda koji je danas jedno od ključnih imena domaće bridal mode. Ne zato što se oslanja na efektne geste, nego zato što godinama gradi prepoznatljiv jezik vjenčanica - jezik koji mladenke intuitivno doživljavaju kao svoj i kojem se iznova vraćaju zbog njegove ljepote, dosljednosti i promišljenosti.

 | Autor: Franjo Matković Franjo Matković Foto: Franjo Matković/Promo

U ovoj kolekciji nema potrebe za jednim dominantnim smjerom. Modeli se prirodno nadovezuju jedan na drugi, stvarajući cjelinu u kojoj različiti pristupi i različite estetike koegzistiraju bez suprotnosti. Kolekcija obuhvaća širok raspon izraza, od jednostavnijih, čistih formi do bogatijih tekstura, od jasno oblikovanih krojeva do fluidnijih, mekših modela. Uvijek s istim osjećajem mjere i elegancije karakterističnim za brend.

Materijali su birani promišljeno: čipka, reljefni žakard, til, glatke mat površine i ručno oblikovani dekorativni akcenti korišteni su tako da naglase liniju, oblikuju volumen ili unesu lakoću ondje gdje je ona potrebna. Upravo u toj promišljenosti vidi se jasan dizajnerski rukopis eNVy rooma - posvećenost preciznosti i skladnom odnosu između konstrukcije i materijala. Detalji pritom otkrivaju bogatstvo izrade koje svakom modelu daje dodatnu dubinu.

 | Autor: Franjo Matković Franjo Matković Foto: Franjo Matković/Promo

Kampanja je minimalistička, s fokusom na konstrukciju i tkanine. U takvom okruženju svaki je model prikazan u svojoj punoj estetici - bez vizualnog viška, s naglaskom na ono što je zaista bitno: liniju, teksturu i cjelokupni dojam koji haljina ostavlja.

„Ove smo godine željeli stvoriti kolekciju koja u sebi nosi širi raspon izraza, ali i dalje ostaje vjerna našem rukopisu. Kada radimo vjenčanice, ne polazimo od onoga što je trenutno popularno, nego od osjećaja mjere, od načina na koji se konstrukcija i materijal mogu susresti u jednom mirnom, skladnom obliku. Željeli smo da svaka mladenka osjeti da se u ovoj kolekciji može pronaći, bilo kroz jednostavniju liniju, bogatiju teksturu ili jasnije definiran model. Različite estetike ne vidimo kao suprotnosti, nego kao mogućnosti koje prirodno koegzistiraju kada su oblikovane s istom pažnjom", govore iz eNVy rooma. 

 | Autor: Franjo Matković Franjo Matković Foto: Franjo Matković/Promo

Predstavljeni modeli u kampanji tek su mali uvid u cijelu kolekciju - ukupno 30 novih vjenčanica koje će biti dostupne za isprobavanje u eNVy room showroomu od 06. prosinca, uz prethodnu rezervaciju termina pozivom na broj 099/232-29-39. Početkom godine bit će predstavljena i cjelovita lookbook kampanja, s detaljno prikazanim svim modelima na službenoj stranici brenda.

eNVy room Bridal 2026 kolekcija je namijenjena mladenkama koje žele izbor, ali ne i kompromis. Mladenkama koje traže vjenčanicu koja istovremeno odiše elegancijom i osobnošću, bez obzira biraju li minimalizam, raskoš, kratku ili dugu siluetu, arhitektonski oblikovan model, prozračnu lakoću, nešto klasičnije ili nešto hrabrije.

 | Autor: Franjo Matković Franjo Matković Foto: Franjo Matković/Promo

 | Autor: Franjo Matković Franjo Matković Foto: Franjo Matković/Promo

 | Autor: Franjo Matković Franjo Matković Foto: Franjo Matković/Promo

 | Autor: Franjo Matković Franjo Matković Foto: Franjo Matković/Promo

Photo: Franjo Matković

Komentari 0