Neko vrijeme u modi su bili tnaki prstenovi, sad su na red došle i diskretne ogrlice, a mi donosimo pregled hrvatskih brendova i njihovih kolekcija uz koje ćete zablistati i na asfaltu i na plaži
prvo kad dođem na more, krenem po štandovima u potrazi za nekim tankim, slatkim ljetnim komadom nakita. O.K., prvo se odem okupati, bez obzira na vrijeme ili sat, a onda - u potragu na nečim što će me podsjećati samo na ovo more. I ujedno mi dati stilski “boost”, razveseliti moj duh opsjednut simpatičnim detaljima i kolorističkom dramom. Skupocjeni mi nakit nije za odmor, ne želim se bez veze brinuti. Osim toga, ukras mi je i umjesto suvenira, tješim se kad mi za oko zapne neki konkretniji komad. No uglavnom su to oni tanašni, slatki ukrasi kakve obožavamo ljeti, kad je vrat gol, a ruke otvorene sve do ramena. Neko je vrijeme hit bilo tanašno prstenje, a sad su fora tanke, duže ogrlice koje se nose i oko gležnja (volim te varijante, omotati ih dva ili tri puta).
Zna to i Katarina Radnić, autorica našeg brenda Perleraj, koja je upravo lansirala novu kampanju s Ivanom Ergić u glavnoj ulozi. Nedavno se pred objektivom, s jednako simboličnim i lijepim ogrlicama i narukvicama, našla i Anita Dujić - osmislila je nakit Juno. I htjela svoje oduševljenje podijeliti sa svijetom. I, stvarno, nakit joj je baš simpa, simbolizira sreću i dobru energiju, a to je ono što često želimo od diskretnog ukrasa. Da je stilski neopterećen te da lagane haljine i tunike koje nosimo od plaže na kavu čini zabavnijima.
Sličan dizajn karakterizira i kolekciju “Now is the time” brenda Zasu, čije je zaštitno lice naša blogerica Isabella Rakonić. Mayanas vjerojatno poznajete, to su one končane i nježne narukvice, idealne za ljeto i kupanje. S njima se zna - život je lagan i eteričan.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.