Treći po redu Budi.IN Sajam kreativnih detalja odvija se u zagrebačkom Centru Kaptol od 13. do 14. prosinca. 20 izlagača učinit će ovogodišnje izdanje jedinstvenim. Predstavljamo brend Sartess...
Kad i kako je nastao brend? Tko stoji sve iza brenda
Brend Sartess je nastao prije 7-8 godina, kada su torbice postale prepoznatljive ne samo bliskim osobama, nego i široj publici, a i kada je hobi prerastao u ozbiljan posao. Iza brenda stoji Snježana Sirovica, modna dizajnerica iz Samobora.
Kako ste došli do imena brenda?
Ime brenda je nastalo slučajno, inicijali + riječ Art i rođen je Sartess.
Gdje pronalazite inspiraciju?
Inspiracija je svuda oko nas. Boje, mjesta, ljudi, okruženje, potrebe... Ideje dolaze na ranim mjestima i u raznim situacijama.
Koje materijale koristite u izradi?
Od materijala koristim razne čvrste tkanine. Tamnu za podlogu i tkanine sa uzorcima za fronte, zatim metalne kopče, lance, karabinere, alkice. Rijeđe ubacim eko kožu, a svoje kreacije jako volim ukrasiti gumbima.
Kako se kreću cijene vaših komada?
Cijene su od 130 do 220 kn, ovisno o modelu.
U galeriji detaljnije pogledaj proizvode brenda Sartess...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.