Moda
Klisab nova kolekcija

Šarmantna kolekcija od upcycling trapera dvojca KLISAB zaslužuje pohvale, a tu je i zanimljiv šešir...

  • Popularna upcycling linija KLISAB trapera ovo proljeće ima 13 novih modela odjeće i modnih dodataka
  • Nova kolekcija uključuje i limited edition bucket hat, više nego šarmantni šeširić
  • S estetikom prepoznatljivog minimalizmom i imperativom izvrsnosti ručne izrade i drugo izdanje popularne kolekcije daje novu vrijednost korištenom traperu

Brend KLISAB u prostorima svog dućana u Zagrebu predstavio je novu kolekciju pod imenom DENIMDENIM2. Drugo izdanje popularne kolekcije svojim lucidnim dizajnom daje novu vrijednost korištenom traperu, kroz motiv održivosti koji se nalazi u srži nove linije.

Održivi materijali i upcycling u srži modnog izričaja

Rijetko je koji materijal u proizvodnji odjevnih predmeta postigao status kakav ima traper. Ovaj svestrani i robusni derivat pamuka postao je jedna od ikona dvadesetog stoljeća, a i dalje nastavlja biti jedan od najpopularnijih izbora brojnih ljudi diljem svijeta. Osim fotogeničnog izgleda i kvalitete, taj popularni materijal zbog svoje izdržljivosti jamči i trajnost upcycling proizvoda, pa je time ovaj dizajn i rezultat napora brenda KLISAB da nas približe idealu održive mode.

Klisab nova kolekcija | Autor: John Pavlish John Pavlish Foto: John Pavlish. Nives Bošnjak i Veronika Švob

Klisab Možda vas zanima Modni duo Klisab otvorio je vrata svog prvog dućana u centru Zagreba. Tko je sve bio tamo? Rubrika Moda Moda

S estetikom prepoznatljivog minimalizmom i imperativom izvrsnosti ručne izrade, KLISAB je hrvatski brend odjeće i asesoara nove generacije kojeg su osnovali i vode modni dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Estetska okosnica brenda ishodište uzima u klasici, revidiranoj tako da oblikuje suvremene proizvode dominantnog karaktera koji odražavaju autentičnu viziju lijepog.

Klisab nova kolekcija | Autor: John Pavlish John Pavlish Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić U sklopu DENIMDENIM2 kolekcije pojavljuje se i limited edition upcycling bucket hat nastao u suradnji s tvrtkom Samsung. 

Klisab nova kolekcija | Autor: John Pavlish John Pavlish Foto: John Pavlish. Anamarija Raič Klisab nova kolekcija | Autor: John Pavlish John Pavlish Foto: John Pavlish. Nikola Beban Klisab nova kolekcija | Autor: John Pavlish John Pavlish Foto: John Pavlish. Ivana Pavić

Filigranskom izvedbom spajanja korištenog trapera DENIMDENIM2 ovo proljeće nudi deset novih modela i to hlače i suknju nastali spajanjem postojećih traperica, mini suknju, sako, prsluk, košulju, dva modela topa i dvije haljine. Uz odjeću, linija ima i tri modela DENIMDENIM asesoara u čijoj izradi su korišteni manji komadi materijala preostali u procesu pripreme trapera za patchwork, zbog čeka se cjelokupna linija može opravdano označiti kao proizvedena s nula otpada.

Klisab nova kolekcija | Autor: John Pavlish John Pavlish Foto: John Pavlish. Nika Turković

Upcycling bucket hat by Samsung & KLISAB

DENIMDENIM2 kolekcija predstavila je i upcycling bucket hat, koji je KLISAB razvio uz podršku brenda Samsung, u sklopu Samsung Youniversity programa, a bit će dostupan u limitiranoj ediciji za pobjednike programa na www.youniversity.club platformi, dok je čitava kolekcija dostupna u KLISAB dućanu na adresi Masarykova 18.

Klisab nova kolekcija | Autor: John Pavlish John Pavlish Foto: John Pavlish. Nina Kolar i Neža Dolenc

KLISAB bucket hat izrađen je u cijelosti upcyclingom korištenog trapera, dajući tako novu vrijednost onome što bi inače bio teret za okoliš, baš kao što su dijelovi Samsung Galaxy S23 pametnih uređaja proizvedeni recikliranjem ribarskih mreža koje su odbačene u oceane. Podrška koju je u ovoj kolekciji Samsung pružio domaćem prêt-à-porter brandu jasna je ilustracija i važnosti koju tvrtka Samsung daje dizajnu uopće, kao i razvoju lokalne kreativne zajednice.

Klisab nova kolekcija | Autor: John Pavlish John Pavlish Foto: John Pavlish. Borna Rastović

„Danas je nepojmljivo ignorirati trag koji svojim radom i navikama ostavljamo na okoliš i zbog toga smo, u želji da promoviramo primjer pozitivne prakse, upcycling atribut ove linije odlučili komunikacijski istaknuti i veseli nas da je Samsung prepoznao i dijeli našu ambiciju. Međutim, kada govorimo o samom proizvodu, upcycling segment za nas nije više od njegove dodatne vrijednosti. Funkcionalnost, kvaliteta i atraktivnost dizajna su vodeće karakteristike kako ovih, tako i svih drugih proizvodima koje u okviru brenda predstavljamo,“ istaknuo je Marko Šabarić.

Dua Lipa x Versace kolekcija Možda vas zanima Kako izgleda kad se Versace udruži s Duom Lipom? Leptirići lepršaju kolekcijom La Vacanza Rubrika Moda Moda
Photo: John Pavlish

Komentari 0