Moda
1/13

Šarmantan nakit koji pristaje svima

Nakit je detalj koji na najbolji način pokazuje osobnost, lako se kombinira i pristaje svakome. Na drugom Budi.IN sajmu kreativnih detalja koji se održava u Centru Kaptol u Zagrebu 7. i 8. prosinca kada ćete moći odabrati među radovima Eli's fantasy, Friki Fimo, Hansel & Gretel i Trixy Design.

 | Autor:

Eli's fantasy

Iza brenda Eli's fantasy stoji 32-godišnja Jelena Štimac koja se izradom nakita bavi već skoro tri godine, a počelo je novim razdobljem u njenom životu kada je sve ono dugo sakriveno u njoj konačno isplivalo na površinu. Ime brenda je nastalo kombiniranjem Jeleninog nadimka Eli, a sada ostvaruje sve o čemu je jednom fantazirala. Nadalje objašnjava kako kožni nakit nastaje iz ostataka kože koji se oblikuju, boje i ručno šivaju pa svakako možemo reći da kožni komadi nastaju recikliranjem uz dodatak mašte. Nema većeg veselja nego kad iz nečeg starog i odbačenog nastane nešto novo, nosivo i upečatljivo. Kožni nakit zadovoljava staru strast za rezuckanjem, a nakit od glinamola strast za bojama i geometrijom. 

 | Autor:

''Paralelno izrađujem dvije linije nakita: nakit od reciklirane kože te nakit od glinamola, pomalo različitog karaktera no ipak se nadopunjuju. Vjerojatno su izraz moje osobnosti – ponekad ozbiljna, a ponekad razigrana'', objašnjava Jelena.

 | Autor:

Friki Fimo

Iza brenda Friki Fimo stoji Martina, 29-godišnja apsolventica sa Filozofskog kojoj je velika želja da se jednog dana afirmira kao samostalna umjetnica sa prepoznatljivim i univerzalno lijepim stilom. Brend je nastao u veljači 2011., kad je otvorila svoju Facebook stranicu i morala joj je dati neko "zvučno" ime. U početku samo kao hobi i prirodna "nadogradnja" na bolji materijal s dotadašnjeg plastelina, a kasnije i kao izvor dodatnih prihoda. Friki je nadimak koji je dobila od prijatelja, te se zadržao i u imenu brenda. 

 | Autor:

Martina uglavnom izrađuje figurice i nakit od polimernih glina (fimo, premo, sculpey, prosculpt), no izrađuje i stvarčice od epoksidne smole, te oslikava lutke od vinila, takozvane "reborn" lutke koje su korištene u već tri domaća filma umjesto pravih beba. Inspiracija joj dolazi sa svih strana - ponekad se "ukaže" u snu, a ponekad je inspirira neka misao, melodija ili stih. Cijene nakita kreću se od oko 30 do 120 kn, no ima i skupljih komada, ovisno o detaljima i materijalima. U ponudi su razni komadi nakita - naušnice, privjesci, ogrlice, medaljoni, broševi. Kolekcije namijenjene klincima i komadi za malo starije. Povremeno izradi i koju figuricu ili kipić. 

 | Autor:

Hansel & Gretel

Hansel & Gretel Shades je tim kreativaca koji se krije iza jedinih drvenih naočala u Hrvatskoj. Brend je nastao zahvaljujući Rudiju (Rudolfu) koji je prije par godina totalno poludio za drvenim naočalama. Nakon što mu ni dabrovi nisu mogli pomoći, kupio je prve drvene cvike na putu u inozemstvo i došao na ideju da bi taj super komad drveta trebao biti dostupan i pod našim suncem. 

 | Autor:

''Vođeni idejom da je stvarno teško naći koristan i neobičan poklon, naše smo drvene naočale počeli personalizirati osobnim porukama koje kupac upućuje dragoj osobi. S unutarnje strane drvene drške graviramo značajne datume, citate, stihove, želje i simbole. Drvene naočale prigodno umotavamo i šaljemo na adresu slavljenika ili ljubavi nečijeg života. Zajamčeno iznenađenje! U izradi koristimo drvo. Eksperimentirali smo s raznim vrstama, a najkvalitetniji i najdugotrajniji pokazali su se ebanovina, palisander te bojani i prirodni bambus. Najveća inspiracija su nam ljudi'', objašnjava vesela ekipa iza brenda Hansel & Gretel.

 | Autor:

Trixy Design

Iza brenda Trixy Design stoji samozatajna crafterica koja dolazi iz Makarske kojoj je susret s epoxy smolom bio "okidač" za početak izrade neobičnog, zaigranog nakita. Po struci je ekonomistica, a iz hobija je sredinom ove godine iznikao Trixy design, ispiran vintage erom, dobrom glazbom i pozitivnom energijom. 

 | Autor:

''U ponudi se nalaze ogrlice i naušnice, cijene se kreću od 40 -100 kn.  Najveći izazov su mi personalizirane narudžbe,a najveća nagrada zadovoljstvo kupca. Materijali koje koristim su metalne komponente, ilustracije i epoxy smola. Ime Trixy me podsjeća na dvadesete godine prošlog stoljeća, koje me često inspiriraju   iz tog razloga sam se odlučila za to ime'', otkriva nam mlada ekonomistica.

 | Autor:

Više nakita pogledajte u galeriji...

Više infromacija o brendovima pronađite na Woohoo.hr.

Više o sajmu kreativnih detalja saznajte ovdje.

Photo: None

Komentari 0