Moda 26. travnja 2012.

Rokerski glamur u crnom

Jelena Balić.
1/24

Rokerski glamur, drska zavodljivost, snažan dojam i nosivost, karakteristike su prve kolekcije brenda LINK iza kojeg stoje dva poznata dizajnerska imena: Zoran Mrvoš i Ogi Antunac. Novi kreativni pothvat jednog od naših najpoznatijih dizajnera Zorana Mrvoša oduševio je podjednako ljubitelje mode kao i modne kritičare.

Samo nekoliko izlazaka na pisti Dove Fashion.hra bilo je dovoljno kako bi znali da gledamo jednu od najboljih kolekcija ove sezone. Uspjela mješavina stopila je u jednu cjelinu kreativni pečat Zorana i Ogi, dopuštajući tek naziranje pojedinačne dizajnerske estetike u nekim elementima.

 | Autor: "Već duže vremema se Ogi i ja družimo i stalno smo raspravljali o tome što valja i što ne valja na sceni. Kad bi Ogi nešto radila, ja bih je savjetovao oko nekih stvari, a i ona je to činila i kod mene. Slučajno smo počeli raditi, nismo imali konkretan plan. Prvo smo ove zime izradili par komada za jedan concept store u Beču i tad smo shvatili da odlično zajedno funkcioniramo", objasnio je Zoran Mrvoš.

Avangardni seksipil

U nastavku dizajner naglašava kako se kod ovog vida suradnje ne smije vidjeti tko je što radio, već kolekcija mora funkcionirati u cjelini. Naravno, pojedini elementi odaju Ogijinu avangardu, a seksipilni komadi Zoranovu ljubav prema ženskoj zavodljivosti.

"Ogi je malo hrabrija, avangardnija, ponekad sirova, a ja u kolekciju dodajem seks i glamur. Bilo nam je bitno da je mračno, seksi i da je prije svega nosivo. Zbog toga nismo postavili ni skupe cijene. Važnije mi je da deset ljudi kupi kožnu jaknu, nego da ju nosi samo jedna osoba", objasnio je Zoran.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell Cijene hvaljene kolekcije prilagođene su hrvatskom tržištu. Najskuplji komad je 2800 kn, dok kožne jakne, must have komadi kolekcije, koštaju između 2200 kn i 2500 kn. LINK nudi i majice po 500 kn, a pojedine haljine mogu se kupiti već od 1500 kn. Dizajnerski duo želi ponuditi nosivu i funkcionalnu kolekciju koju ćemo često vidjeti na hrvatskim ulicama. No, ne planiraju stati u Hrvatskoj, krajnji cilj je širenje na strano tržište zbog čega su brend nazvali LINK – jednostavno i svima razumljivo.

"Želimo prvenstveno prodavati običnim ljudima, a kad su poznate osobe u pitanju, želimo točno odabrati tko će naše kreacije nositi. Važno nam je da ta osoba ima iza sebe dobar PR. Poznati su bitni, no oko sebe želim imati poznate iz kojih stoji rad. Odlična mi je Nevena Rendelli, Tatjana Jurić, Nataša Janjić i Helena Minić", naglasio je Zoran.

Dizajnar voli kreativne izazove

U svojoj bogatoj karijeri Zoran Mrvoš prošao je brojne oblike modne suradnje. Četiri godine bio je dizajner poznate kuće Linea Exclusive u kojoj je mnogo toga naučio. U želji za kreativnim izazovima, prije pet godina započinje sa samostalnim radom. Okušao se i industriji, kreirajući dvije kolekcije s kolegom Ivicom Klarićem za brend Rio Rijeka.

"Mislim da je dugoročno važno mijenjati poslove, pogotovo kad je u pitanju kreativnost. Kreativan si do jedne faze, a onda ti je potrebna promjena. Najviše mi odgovara ovo što trenutno radim. U svakom trenutku svoje karijere pasao mi je onaj posao kojim sam se u tom trenutku bavio. Jednostavno ne bih mogao cijeli život raditi jedan te isti posao", naglasio je Zoran.

"Udomljavanje je fora"

Osim mode velika Zoranova ljubav su psi. Ponosni je vlasnik čak šest pasa. Zbog toga njegova suradnja s azilom Dumovec u sklopu projekta "Udomljavanje je fora" ni ne čudi. Majice, bedževi i platnene torbe s motivom pudlice predstavljene su na prošlom Cro a porteru.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell "Cijela akcija je veoma dobro ispala. Ekipa iz Dumovca zna kako volim pse, idem s njima na izložbe te su mi ponudili suradnju. Do sad su sve akcije bile vezane za mješance, no ja sam došao s idejom da na proizvode stavimo pudlicu koja je veoma fashion. Ideja je nakon malog nagovaranja prihvaćena, jer u Dumovcu se nalaze također i rasni psi. Ljudi na cestu izbacuju kako mješance, tako i rasne pse. Kod ove akcije nema osobnog interesa, jedini interes je skupiti što više novca za pse", naglasio je Zoran Mrvoš.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell Nova godina je započela itekako uspješno za Zorana Mrvoša. Nakon prve LINK kolekcije i projekta "Udomljavanje je fora", ispred Zorana je i otvaranje showrooma. Nova modna adresa u Petrinjskoj 9 svoja vrata otvara danas, 26. travnja, a vjerujemo da će se veoma brzo pretvoriti u IN mjesto ljubitelja hrvatskog dizajna. 

U galeriji detaljnije pogledajte Zoranove kreacije...

Komentari 0