Moda 11. rujna 2020.

Robert Sever predstavio je jesensku kolekciju i tako je lijepa

  • Robert Sever ima novu jesensku kolekciju
  • Osim što je prelijepa, ima i divno ime - Nada
  • "Izradili smo ovu kolekciju koja ženama, osim estetike pruža i tako bitan element udobnosti i ugode, ali i mogućnost da izgledaju profinjeno i chic tijekom cijelog dana"

 

Već tradicionalno, kao uvod u novu modnu sezonu i prije početka jeseni, Robert Sever donosi novu kolekciju pod imenom „NADA“. 
Ovu pret-a-porter kolekciju čini 40 odjevnih kombinacija koje su, kao i uvijek u kolekcijama ovog modnog brenda, kompletirane nakitom i modnim detaljima u total look.
Osim fotografija koje je i za ovu kolekciju snimio sam dizajner- ova kampanja donosi i video kampanju koju je napravio Luka Lajić, te audio vokalnu izvedbu pjesme “Nada” Gabi Novak koju je za ovu prigodu otpjevala vokalistica Vlatka Hlišć.
Cijela priča zaokružena je ilustracijama mladog dizajnera Frana Perkova.

Kampanja nove kolekcije vrlo je suvremenih i pristupačnih vizuala te tako brand još jednom nastavlja svoju stilsku priču u kojoj inzistira na suvremenom, ženstvenom i chic izričaju. 
Profinjena, ženstvena, ležerna i chic odjeća stvorena je za prve jesenske dane – prije svega svakodnevne odjeće za posao kao i druge dnevne potrebe.

 | Autor:
„Uvijek osluškujemo potrebe i želje naših klijentica i nastojimo im ugoditi kroz rad našeg brada. Najbitnije nam je da se u našim kreacijama žene osjećaju ženstveno, opušteno i sigurno u sebe - i ponosni smo da im to i možemo omogućiti i ovom kolekcijom. Nastavno na stilski smjer brenda, suvremenu odjeću s romantičnim i ženstvenim detaljima, izradili smo ovu kolekciju koja ženama, osim estetike pruža i tako bitan element udobnosti i ugode, ali i mogućnost da izgledaju profinjeno i chic tijekom cijelog dana.

 | Autor:

Odjeća koju stvaramo pogodna je kombiniranja, tako da je njena uloga prije svega praktična. Ovaj tip kolekcije idealan je u prijelaznim danima kada želimo i dalje zadržati ležernost a pritom svoj dnevni look oplemeniti jesenskim bojama i tonovima“, ističe Sever.

 | Autor:

Robert Sever nastavljamo našu ideju suradnje s drugim kretivcima i hrvatskim brandovima pa je ponovno selekciju torbi izrađenih makrame tehnikom izradio brand “Knot why not”. Broševi i privjesci koji su ručno vezeni sa motivima ženskih portreta za ovu kolekciju stvoreni su u kolaboraciji sa brandom “Šarena vrana”.

 | Autor:

I ovu kampanju i kao fotograf potpisuje sam dizajner, a make up je napravila make up artistica Nika Žlof ,dok je produkciju snimanja preuzeo Slobodan Velicki. U ulozi zaštitnih lica nalaze Matja Čičak i Petra Mišić dok je cvjelokupni styling kampanje zaokružen obućom iz "Högl" asortimana.

 | Autor:

Sve kreacije dostupne su u Robert Sever Showroomu Vlaška 78 

Komentari 0