Postoje dva uzorka koja se svake sezone iznova vraćaju. Čim se temperature podignu, na oči stavimo sunčane naočale i uživamo u ugodnim šetnjama, ulicama zavlada cvjetni uzorak i nezaobilazne pruge. No, ove sezone pruge su samouvjereno preuzele vodstvo. Zašto ih voli i kako ih treba nositi, savjetuje dizajner Aleksandar Žarevac.
Prugice su univerzalni proljetno/ljetni uzorak. Taj mornarski uzorak asocira na more, brodove i prije svega na bezbrižne dane i večeri. Dok su pruge prošlo ljeto bile stavljene u drugi plan, za novu modnu sezonu preuzele su trendovski tron. Vodeći dizajnerski brendovi većinski dio kolekcije posvetili su velikim paralelnim prugama.
"Odlučio sam se za prugice jer su savršene za žene kojima je dosadila jednobojna odjeća/tkanina i žele probati nešto drugačije, a opet ne pretjerati s detaljima, uzorcima i bojama. Odličan način za isticanju u masi, a opet s druge strane ostati u jednu ruku konzervativan", objasnio je Aleksandar.
Što deblje i šarenije, to bolje
Dolce&Gabbana, brend koji iz sezone u sezonu pretvara svoje kreacije u IN komade sezone, predlaže šarene, vesele, debele i upadljive pruge. Plave, crvene, smeđe, žute, crne, zelene – ovaj brend novo proljeće i ljeto vidi u šarenom i razigranom stilu. Oni idu toliko daleko da prezentiraju i total look – retro haljina, pleteni ceker, cipele i marama ukrašene istim uzorkom.
Ovaj trend ne zaobilazi ni zločestog dečka američke mode, Marc Jacobsa, koji je za svoj brend odabrao također debele dvobojne pruge. Njegove žene su nešto ozbiljnije i više naginju određenom retro poslovnom looku. Zajedničko im je naglašeni total look – dopušteno je nositi i gornji i donji dio ukrašen istim prugicama. I to debelim po mogućnosti!
No, nisu oni jedini koji su se zaljubili u vesele pruge. Chloe, Acne, Dior, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Balmain, Moschino, Etro i Chanel pridružili su se ovom razigranom timu te tako nametnuli jedan od vodećih trendova ove sezone.
"Horizontalne prugice vizualno šire tijelo i zbog toga bi ih svakako trebalo izbjegavati u slučaju viška kilograma. No, ako ste baš veliki ljubitelj takvih vrsta prugica preporučam vestu/majicu s manjim brojem prugica koje nisu u velikom kontrastu s bojom podloge te debljina prugica varira. Vertikalne prugice vizualno izdužuju tijelo te su odlične za nekoga tko želi izgledati viši i mršaviji. No, opet s druge strane ako se ne pripazi s tom vrstom prugica, možemo stvoriti dojam da smo upravo pobjegli iz zatvora", savjetuje dizajner.
Za njim ne zaostaju ni hrvatski dizajneri. Aleksandar Žarevac poigrao se s crno-bijelom i plavo-bijelom kombinacijom, dajući tako svojim ženstvenim modelima dašak neozbiljnosti. Za cijelu paletu pruga odlučio se i eNVy room – tanke i debele, dvobojne ili šarene – kolekcija koja pogađa u modnu sridu.
Što nude hrvatske trgovine?
Poznati highstreet brendovi svake godine nude pokoji komad ukrašen prugicama, no ove sezone pruge ukrašavaju podjednako haljine, suknje, majice, ali i modne dodatke, kao što su marame, cipele i torbe.
Kraljica ove sezone je haljina ukrašena prugama. Brendovi su se poigrali – klasični komadi, oni kojima pruge vizualno manipuliraju tijelom ili komadi u kojima je tek gornji dio s uzorkom. Visoko na ljestvici popularnosti nalazi se i majica širokog kroja u raznim bojama.
Torbice, naušnice, satovi, marame i cipele – detalji također prate trend. Što u moru ponude kupiti? Prednost ovog trenda leži u tome što on nikad ne izlazi iz mode. Može jedne sezone biti manje zastupljen, no uvijek je prisutan. Ako planirate svoj ormar osvježiti novom haljinom, odaberite onu retro kroja. Svoj poslovni look osvježite odijelom ili barem sakoom s debelim prugicama.
Dok su se prošlih sezona još pruge zadržale na jednom komadu, ovog proljeća/ljeta dopušteno je miješanje, poželjno je čak kombinirati iste dimenzije zajedno. Budite razigrani, odvažni i veseli!
U galeriji detaljnije pogledajte što nude dizajneri i poznati highstreet brendovi...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.