Moda 24. studenoga 2020.

Predstavljena je nova kampanja brenda Lokomotiva, čije je zaštitno lice sama dizajnerica Lana Puljić

PR.
  • Lana Puljić predstavila je jesensko-zimsku kolekciju svog brenda Lokomotiva
  • Sama je preuzela ulogu modela, a iza fotoaparata našla se Sara B.Moritz
  • ''Kampanja od 13 lookova može i treba poslužiti kao podsjetnik na lijepe trenutke, te dati nam optimizam i nadu u to da su nam upravo ti lijepi trenuci sve bliže'', rekla je sama Lana

Unatoč teškom i neizvjesnom vremenu u koje se trenutno nalazimo, domaći kreativci imaju inspiracije više no ikad te nas osvajaju svojim idejama. Jedna od njih je dizajnerica Lana Puljić koja stoji iz brenda Lokomotiva, a upravo je predstavila jesensko - zimsku kolekciju koja nas je oduševila na prvu. 

 | Autor: PR PR

Lanina želja bila je prezentirati komade u okruženju njene svakodnevice, s namjerom suprotstavljanja realnosti sadašnjice s nostalgijom vezanom uz neka bolja vremena. Za nju, kampanja može poslužiti i kao podsjetnik na lijepe trenutke te nam dati optimizam i nada da su nam oni sve bliže.

 | Autor: PR PR

Dizajnerica je zaštitno lice kampanje, a pri realizaciji joj je pomogla mlada fotografkinja Sara B. Moritz. 

 | Autor: PR PR

Kampanja se sastoji od 13 lookova prezentiranih kroz 13 diptiha koji su fotografirani na Laninim bliskim i dragim lokacijama. Pomoću privatnih fotografija s najdražih putovanja, koje nam daju unikatan uvid u njene osobne trenutke i iskustva, dizajnerica je prizvala dobra sjećanja i trenutke.

 | Autor: PR PR

''Želja mi je bila iskreno progovoriti o tome što mi u ovom trenutku nedostaje, koje sve emocije proživljavam i što je to što me drži optimističnom i u ovim danima neizvjesnosti. Ideja nam je bila doslovno prebaciti sadašnji trenutak i emociju u neki meni veoma poseban trenutak koji je ostao ovjekovječen sa nekih meni dragih putovanja i lokacija. Superponiranjem Sarinih i mojih fotografija dobili smo jednu eklektičnu cjelinu, iskrenu, te pomalo sirovu i ogoljenu'', otkriva Lana. 

 | Autor: PR PR

U kolekciji prevladavaju prave jesenske boje i tonovi kao što su nijanse smeđe i tamno plave, bež, crna, te nježno plava i crvena kao akcenti i kao podsjetnici na to da je zadržati optimizam i vedrinu u ovim vremenima ključno. Kolekcija je iznimno nosiva, a prevladavaju raskošne, voluminozne ili haljine iznimno naglašenog struka, minimalistička pletiva, te statement kaputi. Cijela priča je dodatno začinjena iznimno efektnom crveno-zelenom bombericom koja se može nositi obostrano, te baby blue trodijelnim odijelom u samtu.

 | Autor: PR PR

 | Autor: PR PR

Komentari 0