Koliko puta vam se dogodilo da se shopping pretvori iz relaksirajućeg, terapijskog izleta, u pravu traumu?
Iako se shopping često spominje kao svojevrsna terapija za instantno popravljanje raspoloženja svaka istina ljubiteljica "modnih hodočašća po shopping centrima" zna kako se on zna pretvoriti u pomalo zastrašujuće iskustvo.
Zato ne čudi što online shopping postaje sve popularniji. Razlog tome možda se skriva i u nekim od problema koje neizbježno donosi fizički odlazak u trgovinu:
Više odjeće je na podu nego na policama
Ova pojava povećava se proporcionalno povećanju brojeva na plakatima koji označavaju postotak sniženja.
Gužve
Horde oduševljenih (ili frustriranih?) kupaca koji se bore za spasonosni komad odjeće koji žele imati u svojim mini (ili maxi?) modnim kolekcijama čest su prizor u brojnim high street trgovinama, ali i razlog zbog kojeg se sve više ljudi odlučuje za obavljanje kupnje iz svoga doma.
Odjeća koja postoji, ali je netragom nestala
Ljubazno ste pitali prodavačicu postoji li ona prelijepa haljina koju ste vidjeli na vješalici i u vašoj veličini, a ona vam je još ljubaznije potvrdno odgovorila. No, koliko god puta pomno pregledali sve police i vješalice ne uspijevate je pronaći? Da, vjerojatno je "zapela" u garderobi gdje je kupci rado ostavljaju nakon isprobavanja...
Upravo nedostatak odgovarajuće veličine jedan je od problema s kojima se često susretala i Kristina Šalinović.
"Dućani me sve češće odbijaju jer rijetko kada možemo naći svoju veličinu, dok je na online shopovima uglavnom uvijek ima. Osim toga, možemo shoppingirati dok smo na radnom mjestu ili u komforu svog krevetca sa šalicom toplog čaja", ispričala nam je uspješna manekenka i frizerka.
Isprobavanje
Iako isprobavanje odjeće može spadati i u kategoriju "zašto i dalje idemo u trgovine", kabine koje se uglavnom ne mogu potpuno zatvoriti velik su minus. Koliko god se trudili zatvoriti zastor do kraja uvijek ostane ona rupica zbog koje strahujete od slučajnih pogleda koji bi vas mogli "uloviti" u grudnjaku i gaćicama...
Vrijeme
Iako se možda ne čini tako odlazak u trgovinu i šetnja po shopping centrima i nisu najjednostavnija stvar na svijetu, a vrijeme koje je potrebno izdvojiti za to i nije baš zanemarivo. Upravo je to jedan od razloga zbog kojih i Aleksandra Dojčinović sve više preferira on line kupnje.
"Kupovina u dućanu donosi doživljaj, još uvijek osobni pristup, miris i dodir imaju dodatnu vrijednost. Ipak, raznim trikovima stranice nas privlače, imamo osjećaj da smo dio njihove sretne shopping obitelji, tamo gdje je sve savršeno i lijepo. Stvari se prebrzo mijenjaju pa tako hranu rado kupujemo on line, dok prilikom odlaska u ekskluzivne trgovine imamo mogućnost dostave na kućnu adresu. Kada sve to stigne zaista dobijete dojam da vas je posjetio djed Božićnjak ili po tko zna koji put slavite rođendan, neko vrijeme se osjećate sretno i ispunjeno, a poznato je da su upravo emocije te koje drže konce u rukama prilikom kupovine. O praktičnim razlozima on line kupovine možemo napisati enciklopediju, ipak je danas vrijeme ono što beskrajno cijenimo i čega nam najviše nedostaje", otkrila nam je poznata hrvatska dizajnerica.
Tragovi tuđe šminke na odjeći
Ruž i puder najčešći su dokazi da je netko prije vas isprobavao komad u koji ste se upravo zaljubili, ali otkrivaju i da damu prije vas stvarno nije bilo briga hoće li vam se to svidjeti (a naravno da neće).
Prodavači koji vam "vise" nad glavom
Naravno, ovo najčešće nije odabir samih zaposlenika nego politika trgovine u kojoj rade. No, onaj osjećaj dok vas prate u stopu i neumorno ispituju treba li vam pomoć sigurno nije nešto zbog čega obožavate odlaske u trgovinu...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.