Posao je uvijek posao, pa tako poslovni domjenak ima predznak decentnosti i poslovne elegancije.
Poslovni dress code mora isticati vas, a ne odjeću koju nosite. Evo nekoliko pravila pozitivnog poslovnog imidža u bilo kojoj situaciji: Nemojte previše pokazivati kožu - što je poslovna hijerarhija viša, to se manje pokazuje koža. Kod muškaraca se kratki rukavi ne preporučuju čak ni ljeti. Ne preporučuju se ni haljine s naramenicama, zvonolike haljine ni suknje iznad koljena.
Mini-suknja ne smije sezati više od 10 cm iznad koljena. Preuski odjevni predmeti također nisu dio pozitivnog poslovnog odijevanja. Tamnije boje izgledaju autoritativnije, izbjegavajte crvenu boju koja djeluje agresivno, ali i ružičastu. Tamnije kostime nikako ne kombinirajte sa svijetlim najlonkama (soknama kod muškarca). Uvijek je bolje odabrati mat najlonke, što pogotovo vrijedi za žene punijeg stasa.
Cipele ne bi smjele imati preveliku petu, a remen mora biti na svakoj suknji ili hlačama. Nakit mora biti decentan. Ženama je dopušteno najviše pet komada nakita, a muškarcima je dopušten samo jedan komad - burma. Manžete su dopuštene samo u svečanim prilikama. Marama ili kakav modni detalj su dobrodošli, pogotovo kod mršavijih žena.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.