- Answear je predstavio novu kampanju za jesen/zimu 2025 pod nazivom „Odjeni život dragocjenim stvarima” Kampanja kroz ples i igru riječi prikazuje odjeću kao dio emocija i odnosa
- Spotovi prikazuju odjeću kao glavnog junaka priče Kroz ples i dvosmislene slogane naglašava se kako odjeća nadilazi svoju praktičnu funkciju i postaje nositelj emocija
- Kampanju je realizirao međunarodni tim redatelja plesača i stilista Lansirana je 22 rujna 2025 na svih 12 europskih tržišta na kojima Answear djeluje
Zagreb, 23. rujna 2025.: Answear nastavlja svoje modno pripovijedanje najnovijom kampanjom za jesen/zimu 2025. „Odjeni život dragocjenim stvarima”. Dvije poetične reklame, u središtu kojih su ples i igra riječi, istražuju dvojnost odjeće i raznolikost međuljudskih odnosa - od intime hotelske sobe do slobode urbanog života.
ODJEĆA KAO JUNAK ODNOSA
Kampanja AW25 prikazuje odjeću u potpuno novom svjetlu - ne samo kao praktične predmete, već kao katalizatore emocija i odnosa. U prvom spotu, smještenom u hotelu, bijela Paul Smith košulja i čipkasta Twinset haljina postaju protagonisti plesne priče o intimi. Slogan „Ne treba ti da se odjeneš. Treba ti da se razodjeneš.” uvodi provokativnu igru dvosmislenosti. Drugi spot vodi gledatelje u park, gdje vuneni kaput Patrizije Pepe skladno uranja u dinamiku plesa dvoje plesača, nenamjerno postajući treći protagonist priče. „Ne treba ti da ti bude toplo. Treba ti da osjetiš toplinu.” - ovaj slogan naglašava kako odjeća nadilazi svoju osnovnu funkciju i postaje nositelj emocija i uspomena.
„Naša odjeća poprima nove dimenzije ovisno o kontekstu”, kaže Marta Sawicka, direktorica imidž marketinga Answear.com-a. „Ideja ‘Odjeni život dragocjenim stvarima’ ostvaruje se na mnogim razinama - od raznolikosti odnosa, preko dvosmislenosti same odjeće, do igre riječi u našim sloganima.”
MEĐUNARODNI KREATIVNI TIM
Spotove je režirao Adi Halfin, a koreografiju potpisuje Emilie Leriche. U kampanji su sudjelovali Mathilde Lin, poznata po glavnoj ulozi u spotu Harryja Stylesa „As It Was”, i David Lagerqvist u hotelskom spotu, kao i Angele Villanueva Jara, finalistica 10. sezone „You Can Dance”, te Mermoz Melchior u spotu snimanom u parku. Za styling je bio zadužen Łukasz Witek iz Answear.com-a, medijsko planiranje potpisuje Starcom, a produkciju Shootme.
Kampanja AW25 „Odjeni život dragocjenim stvarima” potvrđuje poziciju Answeara kao platforme koja nadilazi tradicionalnu e-trgovinu, stvarajući narativ o modi kao jeziku emocija i međuljudskih odnosa.
Komunikacija kampanje krenula je 22. rujna 2025. na svih 12 europskih tržišta na kojima brend djeluje.
O Answearu
Answear je online modna trgovina koja nudi širok izbor odjeće, obuće i modnih dodataka više od 800 svjetskih brendova. Njihove pažljivo odabrane kolekcije namijenjene su ženama, muškarcima i djeci, a uključuju premium, sportske i traper brendove. Tvrtka trenutno posluje na 12 tržišta, uz planove za daljnju ekspanziju. Od svog pokretanja 2011. godine, Answear je osvojio više od 50 nagrada i priznanja te stekao povjerenje tisuća kupaca. Kontinuirano donosi modnu inspiraciju kroz suradnje s trendseterima i stručnjacima iz modne industrije.
Tvrtka upravlja vlastitim logističkim centrom i IT rješenjima, što omogućuje visoku operativnu učinkovitost, optimizaciju troškova i konkurentne cijene. Svi artikli iz jedne narudžbe isporučuju se u jednoj pošiljci, čime se naglašava održivost i pogodnost za kupca. Answear je posvećen brzoj dostavi unutar 48 sati. Vjerni kupci uživaju pogodnosti programa lojalnosti Answer Club, koji nudi ekskluzivne popuste na kupovinu.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.