Usredotočenost na zdrav život dovela je do promjena u navikama, ali i odijevanju poslovnih žena
Promjena je stigla - sportska odjeća besramno je preko noći postala chic i prigodna za svaku priliku, pa čak i poslovne sastanke. Sportski detalji poput elastičnih traka oko struka, polo ovratnika i prugica koje podsjećaju na trkaće hlače već skoro cijelo desetljeće šuljaju se po našim garderobama, a na pistama su skoro svi dizajneri - od Alexandera Wanga, preko Céline, do Louisa Vuittona, prigrlili funkcionalne i fit outfite kao dio modernog looka.
Poput poslovnih navika i kulture, odjeća se također promijenila s vremenima i sad je daleko od onog što su prilike nekoć diktirale - čak su i voditeljice vijesti, oduvijek poznate po konzervativnom odijevanju, počele odstupati od standardnih kombinacija sakoa i suknji s košuljama. Možda najbolja stvar kod nove sportske elegancije je njezina prilagodljivost - iako dizajneri 20-godišnjakinje i 30-godišnjakinje potiču da svoje sportske outfite nose s okruglim naušnicama (ili zlatnim choker ogrlicama ako je vjerovati brendu Céline), athleisure itekako može biti prikladan za žene u pedesetima, ali i kasnije, koje vole udobnost i raznolikost. Ovakva odjeća daleko je od neuredne - na kraju krajeva, modne urednice nose Chloe, kreacije Stelle McCartney i Vetementsa, a i strože industrije polako popuštaju kad su u pitanju pravila ženskog odijevanja na poslu. Zaokret modna industrija pripisuje promjenama u lifestyleu i sve većem fokusu na zdrav život - dok se nekad petak popodne provodio u izlasku, danas je potpuno prihvatljivo nakon posla produžiti na jogu ili bicikliranje.
H&M, 375 kn
Rag&Bone, net-a-porter.com, 1912 kn
Giuseppe Zanotti, net-a-porter.com, 495 eura
LeSpecs, net-a-porter.com, 210 kn
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.