Moda
1/10

Dobitnici: Osvojite popularni Ženski rokovnik za 2014.!

Užurban poslovni i privatni život ispunjen je raznoraznim obvezama. Kako bi svaka moderna žena maksimalno iskoristila svoje vrijeme, u suradnji s popularnim Ženskim rokovnikom, poklanjamo najpraktičniji i najstylish rokovnik za 2014. godinu!

Dobitnici Ženskog rokovnika s potpisom mladih hrvatskih kreativaca su:

  • Ivana Misetić
  • Ana Prša
  • Marina Paradžik
  • Marija Zadro
  • Martina Barić
  • Dajana Božić
  • Iva Maras
  • Tajana Uzun 

Kako do nagrade?

Čestitamo sretnim dobitnicima! O načinu preuzimanja nagrade bit će obaviješteni putem e-maila koji je ostavljen prilikom registracije

Ženski rokovnik za 2014. u suradnji s mladim hrvatskim kreativcima

Nakon uspješne suradnje s modnom dizajnericom Aleksandrom Dojčinović, Ženski rokovnik za 2014. napravljen je u suradnji s osam mladih hrvatskih kreativaca. Sadržaj i dizajn prilagođen je željama korisnica, a 2014.-te godine moći ćete birati svog favorita između 14 veselih i šarenih naslovnica.

Ženski rokovnik je godišnji planer, "pomoćnik“ za organizaciju obaveza i aktivnosti u svakodnevici svake žene koji pored planera, sadrži i ogledalo unutar korica, elastičnu trakicu za držanje olovke, te mnoge zanimljive rubrike koje ga čine osobnijim od klasičnih planera i rokovnika kao što su: PMS calendar, podsjetnik i upute za samopregled grudi, lista za termine posjeta liječniku, sezonska shopping lista, check lista za godišnji odmor, lista naslova knjiga ili filmova koje planirate pogledati i mnoge druge. Pored dizajna i dimenzije optimizirane za žensku torbicu navedene rubrike su ono što ga čini drugačijim od ostalih sličnih proizvoda na tržištu.

 | Autor: Izdanje Ženskog rokovnika za 2014. je malo promijenjenou odnosu na prethodne godine. Nakon ankete koju je ženski rokovnik napravio početkom 6.mjeseca, 1280 žena koje ga koriste i koje su usudjelovaleu anketi dale su neprocjenjivo važan doprinos izradi i konceptu izdanju za 2014. Tako su rubrike koje su se pokazale kao najmanje korištene zamijenjene novim, a cijeli rokovnik je dobio još osobniji touch rubrikama poput: Moje novogodišnje odluke, Prioriteti po mjesecima, Sitnice koje su me usrećile itd.

Osam naslovnica od ukupno 14 radili si mladi hrvatski kreativci koji izrađuju nakit, torbice, cipele, figurice i slike. I ova suradnja je došla kao odgovor na želje korisnica rokovnika koje su se izjasnile da bi željele vidjeti suradnju Ženskog rokovnika i mladih hrvatskih umjetnika. Tako su And You by Ana, Atelje BomBona Kečkica, Friki Fimo, Lolina Kućna manufaktura, Studio Micica, Nohaa, PUCE. i Urshoes osmislili i izradili naslovnice koje odražavaju ono što oni jesu, čime se bave i kako se vide kroz ovih 8 prekrasnih šarenih naslovnica.

 | Autor: Unutrašnjost rokovnika je u istom tonu, vesela i šarena, s motivirajućim i poticajnim izrekama iz tjedna u tjedan, i motom ŽR 2014., Everything is possible! Želja je bila malo optimističnije obojiti svakodnevicužena koje godinama koriste rokovnik.

Ostalih 6 naslovnica su u trendy dizajnima te rokovnik čine neodoljivim i neophodnim dodatkom u svakoj torbici.

Ženski rokovnik djelo je brižnih ženskih ruku, u potpunosti je osmišljen, dizajniran i proizveden u Hrvatskoj. Naklada ženskog rokovnika svake je godine sve veća, on je idealan Božićni i novogodišnji poklon, ali i vrlo praktičan poklon za žene svih dobnih skupina za bilo koju priliku.

U nastavku se detaljnije upoznajte s hrvatskim kreativcima koji su sudjelovali u izradni covera novog Ženskog rokovnika...

Lolina kućna manufaktura

Upravni odbor Loline kućne manufakture čine Gorana Lolić i Goran Villi - poslovni i životni partneri skloni nekonvencionalizmima u suživotu i izradi nakita.

 | Autor: Dotični dvojac ne vidi ništa strano u tome da oko vrata stavite dio elektro materijala poput prekidača, uz poruku 'ignore mode' ili 'emotions on/off'. U izradi ušnih vješala, prstnih navlaka, vratnih utega, okoručnih zglobnika i inoga koriste plastiku, epoksi smolu, drvo, pleksiglass i druge materijale koji im padnu pod ruke.

 | Autor: Friki fimo

Ja sam Martina iz Zadra, apsolventica Filozofskog fakulteta u Zagrebu, honorarni fotograf i novinar. Izrađujem figurice i nakit još od najranijeg djetinjstva, a izradom nakita od fimo mase i ostalih polimernih glina aktivno se bavim još od srednje škole. U međuvremenu sam se okušala i u izradi stvarčica od epoksidne smole i drugih materijala, no polimerne gline su mi bile i ostale omiljeni medij. "Friki Fimo" brend je poseban zbog slobode, ljubavi i iskustva koje je vidljivo u svakom komadu mog nakita. On je istovremeno veseo, decentan, šaljiv, elegantan i vrlo, vrlo osoban. Na primjer, iza svakog medaljona, svake bočice sa životinjicom  stoji neka priča - svi likovi imaju svoja imena i prezimena, karakter i povijest, te ne postoje dva identična komada. Možda takav pristup može za neke značiti gubitak vremena, ali uživam u cijelom procesu i volim da moj nakit nije samo "naštancan" zbog tekućeg trenda, već da ima moj osobni pečat.

 | Autor: Micica

Kreativni dvojac iz Rijeke, Doris Fatur i Stefano Katunar, stoje iza modnih dodataka Micica. Najpoznatije Micice su barokni broševi ukrašeni satovima, mačkicama, djevojčicama i dječacima koji nas svojim dizajnom vraćaju u davna vremena romantike. Stvoreni iz zabave 2009., ubrzo su Micica broševi i ogrlice dobili potražnju te su se u vrlo kratkom vremenu od jednobojnih, pretvorili šarene, šašave i ilustrirane. Sve je potpuno ručno rađeno, bojano, ilustrirano te lakirano. Micica je mali svijet mašte koji ponekad seže i nekoliko stotina godina u prošlost tražeći inspiraciju u ogledalima, okvirima, iluminacijama. Također izrađuju i barokne okvire u svim oblicima i bojama. Preko ljeta ih možete naći u Rovinju u vlastitom Atelieru Micica.

 | Autor: Nohaa 

Nohaa dvojac čine Ivica Nola(Podgora)  i Rijana Hadžić (Makarska). Nohaa je nastala u prosincu 2009. godine samim prijavljivanjem na natječaj koji je organiziran od strane časopisa Cosmopolitan i Naomi Campbell parfema, na kojem smo ujedno odnijele i pobjedu. Pobjedom na natječaju otvorila nam se mogučnost dizajniranja i izrade  unikatnih broševa koji su se prodavali uz Naomi Campbell parfeme na području Hrvatske i BiH.
Nakon toga se Nohaa priča nastavlja izlagajući na različitim modnim događanjima. Najveći uspjeh Nohaa je ostvarila prolaskom u finale Fashion Incubatora 2011. gdje se predstavila s kolekcijom odjeće i modnih dodataka  Crna kraljica 1,2,3. 

Nohaa se bavi dizajnom odjeće i modnih dodataka (broševa, torbi, remenja, nakita). No kako su torbe naš najtraženiji proizvod, trenutno najveću pažnju poklanjamo njima! U Nohaa ponudi možemo naći različite oblike torbi, od onih jednostavnijih pa do kompliciranijih modela. Trudimo se napraviti torbe koje su odraz nas i koje bi i mi same nosile, ali i da se sve druge cure mogu pronaći u njima,  Želimo da se cure koje nose naš dizajn osjećaju posebo i lijepo jer je upravo to i naš moto; Budi posebna, nosi Nohaa!

 | Autor: PUCE.

"PUCE. postoji već dvije i pol godine. Ono što je započelo kao zabava u slobodno vrijeme, preraslo je u ozbiljan posao. Početak je bio spontan, počelo je s ručnim oslikavanjem platnenih vrećica kao poklona za prijatelje, a razvilo se do toga da trenutno koristimo mnogo kvalitenije materijale u raznim bojama, imamo 6 različitih artikala, dok dizajn radimo u grafičkim programima. Sadašnji način rada nametnuo se kao idealno rješenje budući da smo nas dvije PUCE. cure, Vanja Sivrić i Katarina Vasilj, obje diplomirane grafičke dizajnerice. U našoj maloj radionici trenutno imamo: klasične torbe, velike torbe, pregače, neseseriće, ruksake i jastučnice. Svi artikli dolaze u 6-7 različitih boja. Prvi modeli torbica ukrašavani su dugmićima, što je jedan od razloga zašto se brand zove PUCE. Taj naziv koristile su naše bake, podsjeća nas na djetinjstvo, igru i zabavu; sve ono što smo htjeli da naše drage kupce asocira na nas. Drugo značenje te riječi je “djevojke” što nam je bilo jako slatko.

Na sve artikle apliciramo svoje crteže i poruke ili citate poznatih osoba, citate iz filmova ili pjesama. Inspiraciju pronalazimo u ljudima oko nas, svakodnevnim situacijama, aktualnim događanjima, knjigama koje volimo, glazbi, modi, prognozi, koncertima, godišnjem dobu, druženjima s voljenim osobama, glupiranjima s prijateljima, sitnicama koje nas uveseljavaju…

Uvijek se trudimo ostati zanimljive i kreativne, raditi nove stvari, prenijeti dio pozitivne energije koja nas pokreće u radu na ovome brandu."

 | Autor: Urshoes

Oslikane unikatne tenisice kriju se pod imenom Urshoes. Iza kreativnog brenda je inženjerka građevine Ursula Mužić, koja igrajući se s bojama i materijalima, obične platnene tenisice pretvara u upravo ono što vi želite.

Oslikavanje je krenulo sasvim spontano kada je, kao studentica, prije 3 godine prijateljici oslikala tenisice. Uslijedili su brojni upiti, zaustavljanja na ulici i prve narudžbe... Danas je to ozbiljan hobby, a interest sve više raste jer svi žele imati personalizirane tenisice. Tenisice, boje za tekstil i kistovi – osnovni su materijali kojima se koristi. Izrada vjenčanih tenisica, ispisivanje stihova, crtanje likova iz crtića, šivanje gumbića, apliciranje čipke, crtanje prugica, šivanje mašni... mogu biti neke od želja naručitelja.

Kako se sve tenisice rade po narudžbi svaka tenisica je potpuno personalizirana i unikatna, a svaki model ima svoju priču. Inspiraciju pronalazim svugdje.

U umjetnosti, muzici, kompjuterskim igrama, crtićima, trendovima... Najdraže narudžbe su kada naručitelj/ica želi nešto novo i drugačije, te mi daju potpunu slobodu oslikavanja i odabira boja. To je onda izazov za mene i na kraju iznenađenje za kupca.

Urshoesice nose cure, dečki, mladenke, mame, djeca u vrtiću, maturantice... nema pravila. Najmanji broj koji sam oslikala bio je 23, a najveći 46. 2012. godinu obilježile su Urshoesice ''JR Signature'', potpuno personalizirane za Jelenu Rozgu, dok je 2013. godina, godina ''Mate Mišo Kovač'' Urshoesica, te prvo pojavljivanje na ''Perwoll Regionalnog sajmu mode.''

U suradnji sa ''Ženskim Rokovnikom'' u 2014. ulazim optimistično i sretno, te dok god me ispunjuje i dok god se veselim svakom novom paru tenisica planiram oslikavati i baviti se ovim poslom.

 | Autor: Bombona kečkica

Bombona ima samo 10 godina i ustvari je alter ego poznate hrvatske vizažistice Mirte Pejić.  Mirta je u Stuttgartu na Akademie der Bildenden Künste završila filmsku šminku i skrasila se u Zagrebu gdje je napravila zavidnu karijeru kao vizažistica. Sve što zaradi šminkajući ulaže u svoj mali atelje koji je smješten u potkrovlju stare tvornice papira Katran.

 | Autor: And You by Ana

Iza brenda And You by Ana krije se Ana Ivančić iz Zagreba. Diplomirana ekonomistica izradom nakita počela se baviti kako bi bolje upoznala i istražila svoju kreativnu stranu. S vremenom je kreativna strana u potpunosti preuzela njeno slobodno vrijeme.

Već oko dvije godine izrađuje unikatne ručno oslikane medaljone, koje pretvara u ogrlice, narukvice, naušnice, broševe i sl. Svi radovi plod su dugotrajnog rada, truda i velike pažnje posvećene svakom djeliću nakita.

Photo: None

Komentari 0