Moda

Od studentske sobe do poznatih Hrvatica: Osvojite torbicu koju obožava i Marijana Batinić...

Dobitnica nagradnog natječaja je: Sandra Kovač. Čestitamo!

  • Ovaj slatki dizajn torbica ušao je u mnoge ormare Hrvatica
  • ''Uvijek je lijepo vidjeti Nohicu na ulici. To nas posebno veseli i nakon toliko godina. Najbolji feedback dobivamo od naših stalnih klijentica koje naše torbice nose godinama''
  • Iza imena "Nohaa" krije se dizajnerski dvojac Ivica Nola i Rijana Hadžić Radoš

Tijekom godina smo surađivale s mnogim poznatim Hrvaticama, neke od njih su: Renata Sopek, Katarina Baban, Marijana Batinić, Andrea Andrassy, Olja Vori, Nataša Janjić, govore nam Ivica Nola Rijana Hadžić Radoš, dvojac koji stoji iza jednih od najpopularnijih torbica među Hrvaticama.

Inženjerke, poduzetnice i dizajnerice iz Makarske sa zagrebačkom adresom nedavno su izbacile svoju posljednju kolekciju koja je inspirirana ljetom, laganim materijalima, nude tonovima. Pravi hit u ovoj kolekciji među djevojkama su cekeri, a sva je srca osvojila mini Bambina, koju možete osvojiti i kod nas! Ovaj preslatki ceker sjajan je za svakodnevne outfite, a kao i sve Nohaa torbice, prigodan je za žene svih godina. 

'Klijentice imaju više modela nego mi'

- U našem poslu ne postoji ciljana skupina iako su naše klijentice uglavnom žene od 20-40 godina. Ono što je svim klijenticama zajedničko, neovisno o godinama, jest da su to žene koje vole klasične komade s dozom šika i posebnosti. S obzirom da uvijek krećemo od sebe, vodimo računa da su svi naši proizvodi nosivi, da se jednostavno kombiniraju te da su posebni - govore nam Rijana i Ivica čije modele djevojke nose iz godine u godinu.

- Uvijek je lijepo vidjeti Nohicu na ulici. To nas posebno veseli i nakon toliko godina i dalje izaziva veliko veselje u nama. Najbolji feedback dobivamo od naših stalnih klijentica koje su nam vjerne već godinama. Imamo dosta klijentica koje vjerojatno imaju više modela od nas samih. To nam je veliko priznanje i satisfakcija za naš rad, te nas dalje motivira da nastavimo još bolje i jače.

 

Desetljeće ljubavi prema modi

- Iako je Nohaa nakon deset godina postojanja najpoznatija po svojim ručno rađenim torbicama za sve prilike, u ponudi imamo i određeni asortiman odjeće i modnih dodataka.  Uvijek se trudimo biti inovativne, te uz standardne torbice, dizajnirati još neki komad odjeće i modnih dodataka. Ono što nas i naše proizvode karakterizira te na što smo iznimno ponosne jest da smo mi uistinu handmade brand rađen s ljubavlju te da je svaki komad koji napravimo, zaista poseban. Drago nam je da tu energiju osjete i naše klijentice - pričaju nam djevojke čiji je desetljetni rad obilježio velik broj torbica, ali evo sada i pandemija korona virusa koja je u velikoj mjeri zahvatila i poduzetnike.

S obzirom na brand koji smo godinama stvarale i koji je vrlo prepoznatljiv među svojom publikom, vjerujemo da budućnost tvrtke Nohaa dizajn nije upitna. Iako nam ekonomska predviđanja nisu naklonjena i svjesne smo da nas čeka teško i izazovno razdoblje, nema mjesta strahu. Trudimo se biti pozitivne i vjerujemo da ćemo ovu krizu zajedničkim snagama prebroditi - pozitivne su Makaranke čije prijateljstvo traje još iz srednje škole, a nastavilo se i po zagrebačkim ulicama.

Krenule iz studentske sobe

- Nas dvije se zapravo poznajemo još od srednje škole, ali naše pravo prijateljstvo započelo je u Zagrebu gdje smo se nas dvije Makaranke istinski našle, na istom fakultetu u istoj zgradi – jedna poviše druge. Sad kroz šalu kažemo da to nije bila samo puka slučajnost. S obzirom da smo obje dosta kreativne, prijavile smo se na kreativni natječaj na kojemu smo i pobijedile nakon čega su se naši broševi prodavali uz Naomi Campbell parfeme u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini. Pobjeda nam je dala vjetar u leđa i počele smo razmišljati kako pokrenuti posao iz, tada još uvijek, samo hobija - kažu djevojke i otkrivaju kako one u suštini 'nisu' dizajnerice, ni poduzetnice:

- Po struci smo inženjerke, ne ekonomistice, stoga nam je poduzetništvo kao takvo bilo nepoznanica i pravi izazov ali smo silno željele uspjeti. Slušajući brojne inspirativne poduzetnike koji su poslove pokretali iz garaža, čvrsto smo odlučile da i mi želimo biti dio pozitivne statistike stoga smo, umjesto iz garaže, naše prve broševe radile iz studentskog doma - prisjećaju se.

 

'Trebala nam je nova torbica'

- Obje volimo modu i volimo se igrati s modnim dodacima. Sve zapravo i je počelo iz naše želje i potrebe za novom torbicom. U početku smo torbice radile za sebe, a onda smo shvatile da se to sviđa i našim prijateljicama te da je to smjer u kojem bi trebali razvijati posao - kažu Ivica Rijana.

- Naš prvi veliki posao bili su već spomenuti broševi koje smo radile za Naomi Campbell parfeme. Danas kad se sjetimo tog pothvata, sjetimo se koliko nam je uzbudljivo bilo. Dogovor je bio pripremiti 2.000 broševa u mjesec dana. Tada studentice, nismo smjele zapostaviti ni akademske obveze stoga smo izlazile samo na predavanja gdje smo sjedile u zadnjim klupama, slušale profesore i vezle broševe. I danas je slično, dosta smo vezane uz posao i naš brand Nohaa to je i najveća posebnost. Često nam klijentice i prijatelji znaju reći da uistinu i živimo ono što pričamo, te istinske vrijednosti a to nam je, kao osobama, uistinu pravi kompliment. Na kraju krajeva, smatramo da su ta naša predanost, odricanje i skromnost – ključ našeg uspjeha.

Lei Lou kao hrvatska inspiracija

- Nemamo nekakve posebne uzore u modi. Od sezone do sezone, kako se moda mijenja, tako i mi mijenjamo poglede na ono što nam se sviđa. Od dizajnera bismo izdvojili Aleksandru Dojčinović, jer znamo koliko joj je truda i odricanja trebalo da u zemlji poput Hrvatske (jako malo tržište sa jako puno talentiranih dizajnera) ostvari takav poslovni uspjeh - hvale svoju kolegicu.

Gdje i kako doći do Nohice? 

- Naši proizvodi se mogu naručiti/ kupiti isključivo direktno od nas, putem naših društveni mreža (Facebook page: Nohaa i Instagram profila: nohaadesign).  Rijetko kada imamo odmah dostupne modele, uglalvnom postoji lista čekanja. Torbica se naruči, nakon čega je izrađujemo i šaljemo. 

- Kroz godine Nohaa je dizajnirala više od 50 različitih modela koji se mogu izraditi u različitim bojama i kombinacijama tako da je ukupni broj modela i varijacija uistinu ogroman - ponosno nam ističu, a cijene su pristupačne većini djevojaka kada se uzme u obzir trud i rad uložen u ove svakodnevne modne suputnice svih djevojaka:

- Cijene su od 300-900 kn,ovisno o modelu. Kod kreiranja cijene moramo voditi računa o više čimbenika stoga nam je to najnezahvalniji dio posla, ali moramo ga odraditi. Koristimo samo najbolje materijale jer želimo da torbica traje što duže, ne samo jednu sezonu što uvelike utječe na samu cijenu, ali smatramo da smo i dalje ekonomski vrlo prihvatljive obzirom da se radi o handmade proizvodu - pojašnjavaju nam djevojke pa ističu koliko je truda potrebno da bi jednoj klijentici izmamili osmijeh na lice.

 


 

Lista čekanja, ali - isplati se čekati

- Sam proces je vrlo kompleksan jer kao poduzetnice, stalno razmišljamo o poslu stoga nerijetko jedna drugoj  šaljemo ideje i skice te onda zajedno brainstormamo na izradi. Dvije su glave – stoga je i lakše. Naravno, ponekad imamo i različito mišljenje, ali to je sve dio našeg kreativnog  procesa jer uvijek izađemo sa zajedničkim rješenjem - pričaju nam Makaranke pa nastavljaju:

- Poprilično smo kreativne kad primijetimo neki novi materijal – što je zapravo zanimljivo jer obadvije funkcioniramo na isti način. Iako je cijeli postupak na nama, od ideje i razrade do finalnog proizvoda, svejedno imamo nekoliko vanjskih suradnica koje nam pomažu pri izradi. S obzirom na količinu posla, i kod nas postoji lista čekanja koja varira, a trenutno je oko 6 tjedana. Iako konstantno radimo na smanjenju tog roka, potražnja je velika a s obzirom da su sve naše torbe, s obzirom na ručnu proizvodnju unikat, proces traje, ali kako kažu naše klijentice, isplati se sačekati - zaključio je simpatični Nohaa duo. 

 

Želiš li i ti svoj primjerak? Prijavi se na nagradni natječaj, a miss7 nagrađuje najkreativniji odgovor.

Pravila nagradnog natječaja i politiku privatnosti možeš pogledati ovdje.

Photo: None

Komentari 0