- Lunilou, brend Izabel Kovačić ima novu kolekciju - i novi kampanju za nju
- Nikakva neobična vijest niti slijed stvari, rekli bismo, da glavna lica kampanje nisu naši reprezentativci Mateo Kovačić i Joško Gvardiol
- Naravno, slučajnost nije što je Mateo Kovačić Izabelin suprug, a jednako je važna i činjenica što su Joško Gvardiol i Mateo dugogodišnji prijatelji
Ako David Beckham i danas, s pedeset godina, izluđuje javnost, posebno njen ženski dio, reklamirajući rublje, zašto modnim vodama ne bi zaplovili i naši, još i mlađi, ali isto zgodni nogometaši? Učinili su to upravo Joško Gvardiol i Mateo Kovačić u zajedničkoj kampanji za brend Lunilou Mateove supruge i modne dizajnerice Izabel Kovačić.
Riječ je, dakao, o kolekciji za muškarce, kampanja ima retro štih, a sve se vrti oko dugogodišnjeg prijateljstva, odrastanja i zajedničkih sjećanja koja ovu dvojicu vežu da neke prošle trenutke najranije mladosti: igranjem videoigara na starim konzolama, gledanjem nogometa na televizorima kakvi više ne postoje...
"Stil ove kolekcije odražava naš stil - i izvan terena. Kroz odvažne, bezvremenske boje i opuštene krojeve, ovi će komadi zauvijek biti u našim ormarima, a sada i u vašim. Izrada ove kolekcije bila je ugodno iskustvo za nas, stoga se nadamo da ćete i vi uživati," stoji na Lounilou stranici. U potpisu su, naravno, Mateo i Joško.
Na Lunilou stranici možeš pročitati i intervju koji je Izabel vodila s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.