Kampanja kojom Karla trgovine luksuzne obuće i modnih dodataka predstavljaju novu kolekciju proljeće-ljeto 2018. maštovito sljubljuje neobične frizure i modu, uz koje nećete proći nezamijećeno.
Vještim povezivanjem modnih dodataka i maštovitih frizura – Karla kreativni tim predstavio je novu kampanju za kolekciju proljeće-ljeto 2018. Kampanju «nose» različite frizure, koje baš odgovaraju aktualnim modnim trendovima i ukrašene su odabranim komadima obuće i modnih dodataka iz Marc Jacobs, Tory Burch, Pura Lopez, Furla, Twinset, Giancarlo Paoli i Coccinelle zadnjih kolekcija.
Upravo ti modni detalji – obuća i modni dodaci – savršeni su «ukras» uz koje, ove sezone, nećete proći nezamijećeno. Tako će sezonu proljeće/ljeto 2018. obilježit neobični materijali modnih dodataka, poput gumenih Furla torbica, ukrašeni efektnim 3D našivcima; topli spektar boja, od nježno ružičaste, fuksije, losos narančaste do vatreno crvene koje prožimaju Marc Jacobs, Tory Burch, Pura Lopez, i Twinset kolekcije; miješanje raznih modnih epoha sa suvremenim trendovima gdje se sljubljuje retro estetika sa suvremenim dizajnom; te popularni colour blocking koji se vraća na velika, modna vrata.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.