Moda 30. kolovoza 2019.

Nova jesensko - zimska kolekcija C&A baš nam je dobra!

PR.
  • Goste su svojim vrhunskim plesom zabavili pobjednici showa "Ples sa zvijezdama", Slavko Sobin i Gabrijela Pilić
  • Modna kuća C&A predstavila je trendove za sezonu jesen/zima 2019.
  • "Moda je osobnost, moda je samopouzdanje, moda je hrabrost" , izjavila je marketing menadžerica C&A za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju, Renela Ružić

 Modna kuća C&A i ove sezone donosi uzbudljive modne kolekcije i još jednom oduševljava svježim pristupom modnim trendovima. U jesensko- zimskom ozračju zagrebačke park šume Grmoščica predstavljena je kolekcija čiji je moto - We belive in fashion. Svi koji vjeruju u modu okupili su se na predstavljanju C&A brendova Yessica, Yessica Premium i CLOCKHOUSE te oduševljeno pogledali kolekcije u prostoru koji je za tu prigodu pretvoren u inpresivni ledeni C&A Collection Room.

 | Autor: PR PR

C&A brend Yessica ove sezone donosi samouvjerenu i casual interpretaciju mode iz 70-tih i 80-tih godina. Nije slučajnost da upravo ova modna razdoblja predstavljaju značajan pomak u osnaživanju svih. Kolekcija se poigrava krojevima i bojama iz tog vremena te ujedno pomiče granice između poslovnog i opuštenog stila. Yessica Premium kolekcija kombinira street style s luksuznim country styleom, a namijenjena je ženama koje cijene opuštenu eleganciju.  | Autor: PR PR

 

“Moda je osobnost, moda je samopouzdanje, moda je hrabrost. Putem ove kolekcije pozivamo sve koji vjeruju u modu da uvijek imaju na umu snagu koju im omogućuje modni odabir, ali i da dijele naš entuzijazam prema dostupnoj, raznolikoj modi i individualnim stilovima. Trenutno svjedočimo još jednom valu snažnih pojedinaca koji pomiču granice i redefiniraju klasične definicije stila. Oni su spontani, nekonvencionalni i energični u svim aspektima svojih života. A takve su i naše najnovije kolekcije”, izjavila je marketing menadžerica C&A za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju, Renela Ružić.  | Autor: PR PR

Nova CLOCKHOUSE ženska kolekcija inspirirana je New Yorkom i europskim klubovima u 80-tim i 90-tim godinama. Kombinacija prozračnih boja i tvorničkih krojeva susreće se sa svjetlucavim satenom i ispranim denimom. Uz snažne boje i kontraste, kolekcija je sve samo ne suzdržana. Muška kolekcija je snažno inspirirana međunarodnim street styleom, umjetnošću i glazbom te ostavlja pomalo grubi urbani dojam.

 | Autor: PR PR

Komentari 0