Monokromatske fotografije kampanje i jedinstveni video materijal najavljuju jesensko- zimsku kolekciju mladog dizajnerskog streetwear brenda
Segment je sedma kolekcija Coded Edge-a, koja inspiraciju pronalazi vraćajući se u dizajnerski proces nastajanja nekih od prijašnjih kolekcija, a prati ju i zanimljiv modni video za koji je ekskluzivno glazbu radio hrvatski graveyard pop band Side Project. Segment je jedan od dijelova, koji je prirodnim putem odvojen ili je mehaničkim utjecajem razdvojen od cjeline, podjela na dijelove u fizičkom smislu i poglavlja u određenoj priči i ideji.
Tako su haljinu, koja je predstavljena posljednja na reviji na FASHION.HR-u u Reticent kolekciji, dizajneri odvojili na sedam majica koje su središnji dio inspiracije ove kolekcije. Unveiling: Black i Izložba hrvatskog dizajna 1516 te revije u Zagrebu i Splitu obilježili su ovu haljinu kao jedini dizajnerski unikat, koji daljnjim procesom nastavlja svoju priču kroz odabrane komade nove kolekcije. Veličanstvena haljina postala je tako dijelom sedam novih streetwear komada od kojih je svaki unikat u novoj kolekciji. Ostali outfiti u kolekciji uključuju jakne s lakiranim detaljima, tople vunene veste i kapute te lagani srebrni overcoat koji se jedinstvenim sjajem izdvaja iz ostatka kolekcije.
Nešto drugačiji vizualni identitet fotografije utjecao je i na styling kampanje pa su predimenzionirana i karakteristična oglavlja zamijenjena praktičnim asesoarom poput muških i ženskih rukavica te beanie kapama. Zaštitna lica kampanje su mladi i perspektivni modeli Gordana Dude (Talia Model) i Arian Alagić (Tijara Model Managment), makeup potpisuje Nika Dušak, a glazbu za video hrvatski graveyard pop band Side Project.
"Kako smo znali da ćemo po izdavanju ove kampanje raditi i na određenom video materijalu inzistirali smo da glazbena podloga bude autorsko djelo Side Projecta, jer smo prošle sezone započeli suradnju i smatramo da se njihov mračni i moćni zvuk odlično uklapa u predstavljeni kratki modni film.", objasnili su Jure Perišić i Silvio Ivkić.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.