- Hrvatski modni brend Alduk predstavio je svoju novu kolekciju pod nazivom Amichezza
- Spoj je to dviju talijanskih riječi amica (prijateljica) i bellezza (ljepota) i slikovito dočarava ono što je Ivan Alduk želio stvoriti ovom kolekcijom
- Ženstvenost u svom najboljem izdanju, raskošne teksture tkanina i luksuz s ukusom zajednički su nazivnik svih komada iz kolekcije Amichezza
“Amichezza” je kolekcija svečanog karaktera, kreirana s namjerom da u izazovnim, ponekad tmurnim vremenima, ponudi bijeg u glamur, ljepotu i laganu dekadenciju. Fokus je na večernjim haljinama, modernim setovima s hlačama i korzetima te modelima koji kombiniraju nježnost i snagu – ženstvene linije i diskretne muževne elemente.
Kolekciju obilježavaju luksuzne, ručno obrađene tkanine s posebnim vrstama štrasa i 3D tekstura, bogate šljokicama i efektima. Paletu čine klasična crna, tamnoplava, ali i ružičasta, lavanda te izuzetno atraktivna bordo, koja dominira jesensko-zimskim razdobljem.
Siluete su profinjene, uz naglasak na liniju tijela, dok kontrast raskošnih materijala i minimalističkih formi stvara suvremen, prepoznatljiv Alduk potpis.
Za Ivana Alduka, kolekcija “Amichezza” posebno je intimna. „Ovo je za mene jedna prekretnica. Izvana je to nastavak našeg estetskog rukopisa, ali iznutra nosi mir, luksuz tišine, zahvalnost i sazrijevanje. Na osobnoj i profesionalnoj razini. Inspirirale su me vrijednosti koje smatram najtrajnijima – prijateljstva, poštovanje, komunikacija i podrška.“
“Amichezza” je posveta ljudima koji već godinama stoje uz brend – dugogodišnjim suradnicima, klijenticama koje mu vjeruju, ali i bliskim prijateljima koji su dio njegova privatnog života.
Fokus je na stvaranju uspomena, jer odjeća, kako Alduk ističe, postaje važan dio emocije i sjećanja. „Ovi komadi su stvoreni za trenutke koje ne zaboravljamo. Želimo da se svaka žena osjeća posebno, hrabro i glamurozno, da ostavi ružne stvari iza sebe i pokaže svoje najljepše lice.“
Kampanja kolekcije “Amichezza” nastala je u suradnji s timom koji brendu daje kontinuitet već više od deset godina. Fotografije potpisuje Danijel Berković, dok je zaštitno lice kampanje ponovno Lara Spajić, model koji savršeno utjelovljuje Alduk estetiku. „U našem ateljeu i među suradnicima vlada prijateljstvo – to je temelj našeg brenda. To su ljudi koji više nisu samo profesionalci, već i prijatelji. Upravo zato brend ima stabilnost, kvalitetu i snagu na zahtjevnom tržištu.“
Svaki model moguće je izraditi u drugim veličinama, po mjeri ili u drugim bojama, čime brend nudi personalizirano iskustvo i potpuni dizajnerski pristup, a nova kolekcija je dostupna na alduk.hr i u Alduk Showroomu u Zagrebu, uz rezervaciju termina dolaska.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.